פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות, שירות לקוי במיוחד של עופרה מסניף תל אביב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום התחלתי לבצע לבצע הזמנה דרך אשת טורס, בשעות הצהריים הודיעו לי ממקום עבודתי כי בחודש יוני צפוי לחץ ולכן אין לנו העובדים חופשות, ולכן התקשרתי לאשת טורס ע"מ לברר אם בכלל בוצעה הזמנה היות ולא קיבלתי מספר הזמנה אבל רק רציתי לוודא. מכאן מסכת העינויים התחילה והשירות הקלוקל שלהם, התקשרתי לשירות לקוחות שמופיע באתר אך כל שנייה ניתקו לי בטענה שהגעתי למקום הלא נכון, האמנם? היום בבוקר הגעתי בשיחה אחת למקום הנכון, לאחר מכן הגעתי לנציגה שלפחות הייתה מעוניינת לשמוע את דבריי והעבירה אותי לסניף תל אביב שם בוצעה כביכול ההזמנה, הגעתי לנציגה בשם עופרה אשר אפילו לא הקשיבה לדבריי ואמרה כי היא לא יודעת מה לעשות וניתקה לי את הטלפון בפנים!!!!!! האם ראוי שחברה שאמורה לתת שירות תתנהג בצורה הזאת???????? לאחר מכן חייגתי שוב והיא אמרה לי כי היא לא מעוניינת לשמוע לדבריי וניתקה לי שוב בפנים, לאחר מכן התקשרתי עוד פעמיים אולי לנסות לשוחח עם הממונים מעליה אך שוב היא ניתקה לי בטענה כ אין לה מה להקשיב לדבריי, בפעם השביעית כבר התחלתי להתעצבן כי 6 פעמים עפרה ניתקה לי את השיחה בלי לשמוע לדבריי!!!!!! ביקשתי ממנה לשוחח עם מנהל אך היא שוב בשיא חוצפתה ניתקה לי בפנים, אני לא יודעת מי הכשיר אותה לעבודה, אני רק יודעת שבשירות לקוחות אמורים לענות לצרכיו של הלקוח ולהקשיב לדבריו- כבוד בסיסי לפחות!!!!!
את הנושא הזה לא חוויתי מימיי מאף גורם לא מחברות סלולאריות לא מבנקים ולא מגופים כאלה ואחרים, רמת השירות באשת טורס ירודה בצורה שלא תעלה על הדעת
היחידה בהחלט שלה מגיעה את מלוא ההוקרה היא סימי מסניף תל אביב אשר טיפלה בבעייתי כמו שצריך ועל כן ישר כח!

מקווה שהמסר יועבר לעפרה כי אני אישת נפגעתי מהיחס
בברכה
עלבון סוג הנזק :
התנצלות!!!!!!!!!!!!!!!! פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה