פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כפיית תשלום בבית מלון "פינטה פארק" בטורקיה המשווק על ידי אשת טורס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בין התאריכים ה- 21/05/09 עד 24/05/09 התארחנו, אשתי ואני, במסגרת טיול חברה (מוקד אמון 99) בית המלון pineta park במרמריס- תורכיה.

בעת קבלת החדר ביום חמישי 21/5 בסמוך לשעה 13:00 מצאנו כי מזגן החדר אינו מקרר, ולאחר דין ודברים, שארך כשעתיים עם נציג הקבלה של המלון, הוחלף לנו החדר, לחדר אחר- שמספרו 552 בקומה החמישית.
בחדר החדש גילינו כי קיים שבר בדלת חדר האמבטיה וצינור המים באמבטיה קרוע, כך שלא ניתן להשתמש במקלחת.
מייד פנינו טלפונית לקבלה בבקשה שישלחו נציג/ טכנאי לבדיקה ותיקון, ולאחר שזה בושש לבוא, הלכנו לנוח לשעה קלה.
משקמנו ממנוחתנו, עצרנו בקבלה בדרכנו לטיול בעיר וביקשנו בשנית מנציג הקבלה במלון שישלח מישהו לחדר לבדיקה ותיקון.
כשחזרנו בסביבות השעה 19:00 לחדר וגילינו שדבר לא נעשה, פנינו בפעם השלישית לקבלה (טלפונית) וביקשנו שישלחו מישהו לחדר.
בתוך זמן קצר, הגיע הטכנאי שראה את השבר בדלת והחליף את צינור המים הקרוע.
יצוין כי מאותו רגע ועד יום שבת 23/5 בשעה 20:00, ערב חזרתו ארצה, לא שמענו דבר מעובדי המלון ו/או מנהליו.

עוד יצוין כי האיסוף מהמלון לשדה התעופה נקבע לשעה 06:00 בבוקר למחרת.
כאמור, בשעה 20:00 בערב נקראנו בדחיפות ובדרמטיות רבה לסור לחדרו של מנהל הקבלה בדרישה לשלם עבור הנזק בדלת סך של 400$, שנגרם לטענתם במהלך שהותנו והתגלה ע"י החדרנית כשעה קודם לכן.

מאותו הרגע החל "סרט אימה" שנמשך כ- 3 שעות בו היו מעורבים מנהל המלון, מנהל הקבלה, עובד הקבלה, הנציג המקומי של חברת "אשת טורס" ובסוף אף זומן הטכנאי שראה את הנזק בדלת ביום הקבלה למלון.

עובדי הקבלה טענו כי לא דיווחנו על כל תקלה בחדר.
בשיחת טלפון שקיים מנהל הקבלה עם הטכנאי לפני הגעתו לבירור, נמסר לנו כי הטכנאי טען כי לא היה נזק בעת שהגיע לחדר ביום חמישי.

דרשנו נמרצות ממנהל הקבלה שיזמן הטכנאי לבירור ולעימות חזותי עימנו, ולבסוף משזה הגיע, שינה את גרסתו וסיפר שכן ראה את הנזק בדלת באותו היום כשנקרא לחדר ואף דיווח על כך לממונים עליו. עוד הוסיף הטכנאי, שאנו פגענו בדלת משום שכעסנו על העיכוב בהחלפת החדרים וניסינו להשליך עליו חפץ כלשהו, דבר שלא היה ולא נברא.

דברי הטכנאי הסותרים, דיווחו על קיום הנזק ביום הקבלה למלון ודברי מנהל הקבלה כי ידעו על הנזק רק מהחדרנית שעה קודם לכן, מעידים יותר מכל על חוסר אמינות, חוסר תום לב והתנהגות זדונית ומכוונת.

מנהל הקבלה ומנהל המלון דרשו סך של 400$ שערכם 610.40 לירות תורכיות ואיימו שאם לא נשלמם יזעיקו משטרה ולא יאפשרו לנו לעזוב את המלון לשדה התעופה למחרת בבוקר.

כשהתייעצנו עם נציג אשת טורס בתורכיה, באשר להגשת תלונה במשטרה על ניסיון הסחיטה, המרמה והכפייה של בית המלון, זה הסכים ללוותנו לתחנה, אך הסביר לי שמשמעות הדבר תהיה שנאלץ להפסיד את הטיסה של מחר ולהתעכב בתורכיה עד סיום המשפט והמליץ לי לשלם.
מחילופי הדברים ומבדיקת דלת חדר האמבטיה הבין הנציג שלא אנו ביצענו את הנזק, אך אמר שאין ברירה, מאחר ומנהל המלון לא מוותר ואנו צריכים לשלם.
הסברתי שאני מבקש לערוך באופן מיידי בדיקה בפוליגרף או כל בדיקה משטרתית שתידרש, אך הסבירו לי היטב שמשמעות הדבר כי אאלץ לוותר על הטיסה ארצה ולהתעכב בתורכיה ושעדיף לי לשלם.
בחירת בית המלון לפנות אלינו ולכפות עלינו התשלום בשעה מאוחרת ערב חזרתנו ארצה, למרות שידעו על הנזק מדבריו של הטכנאי כבר ביום חמישי (יום קבלת החדר), מעידה בעיקרה על חוסר תום לב וניסיון לקבלת דבר במרמה.

יצוין כי בתאריך 31.5.09 העברנו בפקס לחברת "אשת טורס" וחברת האשראי את תוצאות בדיקת הפוליגרף שערכנו, בהם נקבע כי לא גרמנו לכל נזק בבית המלון ודברנו אמת.

חברת "אשת טורס" אישרה את קבלת פנייתנו, אך עד היום לא זכינו למענה.
חברת אשת טורס הינה המשווקת של בית המלון בארץ ושולחת עשרות ישראליים מידי שנה למלון זה ומחובתה ותפקידה להגן ולסייע ללקוחותיה שניצבים חסרי אונים מול התנהלות בריונית של מנהלי בית המלון שלא טרחו להסתיר את סלידתם מהלקוחות הישראליים בריש גלי. חברת אשת טורס שמשווקת את בית המלון אחראית באופן עקיף באחריות שילוחית לטיפולו הלקוי של בית המלון ומחובתה לדאוג ללקוחותיה להשבת הכספים שנגבו שלא כדין
ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת סכום ששולם בכפייה לבית המלון ואזהרת הציבור מפני בית המלון הנ"ל. פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה