|
|
|
|
|
|
מחיר חבילה ירד משמעותית למרות שהיו "מקומות אחרונים" |
נושא התלונה: |
יום שלישי 15 ספטמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום רביעי הוזמנה חבילת נופש שמחירה באתר היה כ 520 יורו. ההזמנה בוצעה טלפונית מהרכב עקב לחץ של המוכרנית כי אלה כרטיסים אחרונים. המחיר שנגבה עומד על 590 יורו למרות שלא היה מחיר כזה באתר. מרגע זה ואילך המחיר באתר רק יורד למרות שלא נותרו מקומות לדבריה...
המחיר כיום עומד על 389 יורו. ז"א המחיר שנגבה הוא ביותר מ 50% מהמחיר כיום!
לדעתי השקר של המוכרנית הוא חוצפה ולא צורה מקובלת של נתינת שירות.
כשהתקשרתי לשאול נאמר לי שהמחיר משתנה עקב החזרה או ביטולים ואין מה לעשות כי כבר חתמתי על העסקה. (בעקבות לחץ עלי כי אלו המקומות האחרונים ).
עלי לציין כי הזמנתי מקומות לזוג נוסף (סה"כ 4 נוסעים) והדבר יוצר אי נעימות גדולה גם כלפי זוג החברים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי על ההפרש במחיר החבילה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אשת טורס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|