פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח ועליית מחירים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי בבוקר התקשרתי לאשת לבדוק מחירים לשמחת תורה ונאמר לי שיש מבצע עם לאומי קארד תמורת נקודות.בדקתי מחירים לגבי זוג עם ילד למלון בטבריה ונאמר לי שבמלון גני מוריה בטבריה המחיר הוא 820 ש"ח ,לאחר התייצעות עם זוג חברים התקשרתי לאשת ודיברתי עם אבי הבחור שנתן לי את ההצעה וסגרתי על 2 חדרים (חדר עם זוג+1 ותינוק והחדר השני עם זוג+1) נתתי את מספרי כ"א והובטח לי על ידי נדב מנהל שלא ירד לי הנקודות מלאומי קארד אך אקבל את המבצע, רק שאמסור את פרטי הכרטיס ואסגור את העיסקה. לאחר חצי שעה התקשר אבי מאשת ואמר לי שאי אפשר לעשות את העסקה כי הוא טעה והמחיר לא 820 ש"ח אלא יותר, בגלל שצריך להוסיף עוד כסף עבור הילד. אין מה לעשות כך נאמר לי וכאשר ביקשתי את נדב המנהל נמסר לי שלא נמצא. ביקשתי מנהל אחר והוא לא הסכים ולאחר שהתעקשתי השאיר אותי על הקו הרבה מאוד זמן סתם עם מוזיקת רקע אך לא נשברתי ועדיין ביקשתי מנהל. הוא העביר אותי לאלכס סופר וייז'ר שאמר לי שהוא מצטער אך אבי מאוד "ממורמר ומבולבל " ולכן טעה הוא יטפל בו לאחר השיחה איתי ,אך לא יכול לעשות כלום והעמיד לי תנאים אם אני משלמת יותר אז אקבל את החדרים עם לא אז הוא זורק את פרטי הכ"א שלי ואין עסקה אמר שיש לו הרבה תלונות לטפל בהם וחייב לסגור את המשרד עוד חצי שעה וניתק לי את הטלפון בפנים.!
ממש חוצפה אני שאלתי מספר פעמים אם הסכום הוא 820 ש"ח זוג+1 ונאמר לי כך. למה אני צריכה לספוג טעויות של נציג ממורמר???? למה לא בודקים מחירים לפני שאומרים ?? למה מנתקים טלפון בפנים?? ואם יש לו הרבה תלונות כנראה שהחברה הזאת נותנת שירות גרוע ביותר.

לצאת לנופש עם הסכום שנאמר לי סוג הנזק :
לקבל את חבילת הנפש כפי שנאמר לי ולפצות אותי על הזמן ועוגמת הנפש שנגרמה לי בערב חג!!! פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה