|
|
|
|
|
|
חוסר יושרה |
נושא התלונה: |
יהודה מירי |
שם/כינוי: |
יום ראשון 21 פברואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
הפנינים 10אשקלון |
כתובת: |
אשת טורס |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
התקשרתי לחברת אשת טורס להזמין נופש ל10 משפחות וענתה לי נציגה בשם ינה בקשתי הצעת מחיר כמו שאני עושה תמיד ואם מתאים אני חוזרת וכך היה ינה נתנה הצעה אמרתי שאני אבדוק ואחזור מחר ואז ינה אמרה לי תני לי את מ"ס הכרטיס אני לא משתמשת בו עד מחר אמרתי בסדר התקשרתי לאנשים והם לא רצו ישר אחרי בערך שעה חזרתי לינה ואמרי לה שההצעה לא מתאימה לנו ושתבטל הכל והיא אומרת מה פתאום אני מחייבת אותך ב100 ש"ח אני כבר עשיתי הזמנה אבל אני לא בקשתי ממך ואםכן יש הזמנה אז למה אין לי מ"ס הזמנה בקשתי לדבר עם המנהל לא רצו לתת לי וכך אני מוצאת את עצמי מתקשרת שוב ושוב וכלום לא עוזר שאלתי מה המצב שלכם באשת טורס כל כך גרוע עד שאתם מחייבים אותי להזמין ממש הרגשתי עוגמת נפש ואין עם מי לדבר מה אני אמורה לעשות עם חוסר הצדק מה אני לא יכולה אחרה שעה לבטל ולמה אני צריכה לשלם .
|
כספי |
סוג הנזק : |
להחזיר לי את כספי ולא בשביל היושרה מה שנעשה לא הוגן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אשת טורס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|