פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה טלפוני לפונים בעניין טיב השירות!! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
באתר האינטרנט של אשת טורס (להלן - הסוכנות) מצויין כי מוקד שירות הלקוחות נותן מענה טלפוני לפניות בימים א-ה בשעות 11:00-13:00. במשך שבוע שלם ניסיתי להתקשר בשעות הנקובות כדי להתלונן על שירות לקוי ולשלוח פקס מפורט לקבלת התייחסות אך לא ניתן היה לקבל מענה מנציג שירות והמענה הטלפוני האוטומטי"זרק" אותי כח פעם למקום אחר שבסופו של דבר ענו ש"אין אפשרות לקבל את שיחתנו" "ויש להשאיר הודעה..". כל זה - בשעות המפורסמות על ידי אתר הסוכנות לקבלת מענה טלפוני על ידי נציגי שירות. פשוט בושה וחרפה.
1) מתן שירות מינימלי לפונים בשעות הנקובות. 2) התייחסות רצינית לנסות ולפתור את בעיות של לקוחות פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה