פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בהזמנה נושא התלונה:
יוסיפוב יפתח שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אינטרנט / טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי את חבילת "ליל כלולות" במלון לאונרדו פלאזה ת"א דרך אתר אשת טורס באינטרנט. מאחר ושידרוג ההזמנה אינו אפשרי באתר וכך גם בירור מספר פרטים קטנים נוספים - החלטתי להתקשר למרכז ההזמנות שלהם.
לאחר מספר דקות המתנה על הקו, ענתה מוקדנית שהסבירה לי כי לטפל בי יכולה אך ורק "נציג/ת הזמנות אינטרנט" והעבירה אותי לשלוחה המתאימה. בשלוחה זו המתנתי 25 דקות לפני שבחרתי לנתק. האמנתי כי מדובר בטעות תמימה וניסיתי להתקשר שוב. מאחר ואין מספר ישיר לנציג הזמנות באינטרנט, התקשרתי שוב לאותו מספר במרכז ההזמנות. סיפרתי למוקדנית שענתה כיצד טופלתי, הסברתי לה שאני מבין כי ייתכן שישנו עומס על המרכז וביקשתי שיחזור אליי נציג שירות לכשיתפנה. היא ביקשה ממני להמתין רגע על הקו לבירור והעבירה אותי שוב לשלוחת ההמתנה לנציג הזמנות באינטרנט. הפעם החלטתי להמתין "עד הסוף". כעבור 50 (!!!) דקות המתנה נמסר לי בהודעה מוקלטת שלא נמצא נציג מתאים לטיפול ושאנסה להתקשר מאוחר יותר. מיד כתבתי מייל תשובה לאישור ההזמנה שקיבלתי באינטרנט בו פירטתי את הטיפול בבעייה שלי. מיותר לציין שאיש לא השיב למייל זה.
מספר ההזמנה באשת טורס הוא: 99836
פיצוי יצירתי מצד אשת טורס פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה