פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מבזה כלפי לקוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
התלוננתי בכתב בפני שירות לקוחות עפ"י מספר הפקס שמצויין באתר החברה בתאריך 22/6/2010 על שירות לקוי במוקד הזמנות הטלפוני שלהם. במכתבי הסבתי את תשומת ליבם לזלזול, ולדרך ההתבטאות הגובלת בעלבון אישי של מנהל המוקד אולם לא קיבלתי תשובה. 2 פניות נוספות בכתב דרך האתר לא נענו.
פניות נוספות בטלפון 03-6937713 המצוין באתר בשעות המותרות לפניות הציבור לא נענות גם כן אלא במענה קולי בלבד
האם זה הוא טיב הטיפול בתלונות לקוחות החברה?
עלבון סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה