|
|
|
|
|
|
התנהגות מבזה כלפי לקוח |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום
התלוננתי בכתב בפני שירות לקוחות עפ"י מספר הפקס שמצויין באתר החברה בתאריך 22/6/2010 על שירות לקוי במוקד הזמנות הטלפוני שלהם. במכתבי הסבתי את תשומת ליבם לזלזול, ולדרך ההתבטאות הגובלת בעלבון אישי של מנהל המוקד אולם לא קיבלתי תשובה. 2 פניות נוספות בכתב דרך האתר לא נענו.
פניות נוספות בטלפון 03-6937713 המצוין באתר בשעות המותרות לפניות הציבור לא נענות גם כן אלא במענה קולי בלבד
האם זה הוא טיב הטיפול בתלונות לקוחות החברה?
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אשת טורס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|