פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול בגין שהות בבית מלון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31/7/10 ביצעתי הזמנה דרך האתר של אשת טורס ללילה אחד במלון מרידיאן ים המלח , למרות שלא קיבלתי אישור הזמנה נסעתי לבית מלון , בבית מלון נאמר לי שאם לא יקבלו אישור הזמנה מאשת טורס הם יחייבו אותי בגין השהות.
למרות שניסיתי להשיג את אשת טורס מספר פעמים לא מבוטל , תלונתי לא טופלה.
וחוייבתי בגין אותו לילה הן ע"י אשת טורס והן ע"י המלון עצמו.
אי אפשר להשיג את אשת טורס , הם לא נענים לפקסים ששלחתי ואין מענה טלפוני.
כל המתנה טלפונית בממוצע אורכת למעלה משעה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי כולל הוצאות נילוות כמו המתנה של שעות על קו הטלפון פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה