פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חווית נופש לא נעימה נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
אני כותבת לכם כרגע מלובי המלון, מג'יק סאנרייז אילת, וזאת לאחר שפניתי לרינת מנהלת קשרי לקוחות, ולא קיבלתי תשובה מספקת, ולא רק אני פניתי, גם משפחות נוספות, הזמנו חופשה במלון, חופשה משפחתית עם עוד מספר משפחות, אך להפתעתנו כנראה הגענו לטורקיה ולא לאילת, המלון בתפוסה של 98 אחוז (לטענת רינת) מוסלמים, אם כך למה לא הודיעו לנו טרם ההזמנה? אני עוסקת בנופש גם כן וכשיש רוב אוכלוסיה דתית למשל, אנו דואגים לעדכן את שאר האוכלוסיה.

מעבר לכך, חוויה לא נעימה לבקר בחדר האוכל בבוקר, בחוסר סבלנות מצידם, בברוטליות כשהידיים שלהם באוכל, אני במלון הכל כלול אך אכלתי ארוחת בוקר מחוץ למלון.

זאת ועוד חוויות אני ומשפחתי עוברים ממש כאן מצוות המלון שלכם, אנחנו 14 שנים ברציפות מבלים במלון זה, ובשנה שעברה גם בקלאב מד, כי ידענו ששפתאל נונתים באהבה, אך כנראה לא כך כשאנו מיעוט.

אשמח לקבל טלפון מכם בהקדם כדי להבהיר את המצב ולעצור את הסיוט, את אווירת החופשה כבר פספסנו...יום אחד כבר הפסדנוו אבל תעזרו לנו בכל זאת להנות...

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה