פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול וזילזול בלקוח. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-19/08/10 יצאנו לנופש במלון דן כרמל חיפה . ב-10/08/10 מסרתי כ"א לנציגה מכירות בשם איילה ביקשתי אישור עסקה אמרה שהכל בסר אין מס' אישור. אני מבחינתי הכל בסדר. ב-18/08/10 יום לפני היציאה לנופש מתקשרת אלי גב' איילה וטוענת שלא מסרתי לה כ"א לתש' הנופש , הזכרתי לה שב-10/08/10 יצרתי קשר לנייד האישי שלה ומסרתי לה את כ"א .התחילה לצעוק עלי שאני לא אחראית ושאני לא מתביישת מחר את יוצאת לנופש ולא שילמת אפילו. לאחר ויכוחים מסרתי לה שוב את כ"א . לאחר מס' ימים נכנסתי לח-ן שלי בויזה כאל ואני רואה 2 חיובים התקשרתי למשרד אשת טורס בת"א שוחחתי עם(מיכאל) מנהל צוות של איילה אמר שיבדוק מול המנהל שלו מחר ויחזור אלי. אני מחכה ואף אחד לא חזר אלי .יצרתי שוב קשר עם מיכאל אמר לי נכון את צודקת מגיע לך זיכוי. לאחר מס' ימים בדקתי שוב ואין שום זיכוי . יצרתי קשר שוב מיכאל לא היה שוחחתי עם נציגה בשם מרים אמרה שמיכאל יגיע יותר מאוחר ויחזור אלי. עד שעות הערב המוקדמות לא היתה שום שיחה ממיכאל. טילפנתי שוב לאשת טורס בקשתי את מיכאל אמרו רגע מעבירים ומנתקים את השיחה כך אולי מס' פעמים עד ששוחחתי עם את בשם נאוה צעקות ויכוחים בסוף אמרה לי טוב אני מזכה ואחרי החג (ראשהשנה) תראי את הזיכוי היום 14/09/10 עדיין אין שום זיכוי ,יצרתי קשר שוב וענתה לי גב' איילה שעשתה את כל הבלגן. בקשתי את מיכאל אמרה שנמצא בישיבה והוא יחזור אלי לא הסכמתי אתחלתי לצעוק עליה ובקשתי מנהל בכיר ואמרה שאין אף אחד איימתי שאם היא נתקת את השיחה אני אפנה להנהלה של אשת טורס. המתנתי מס' דק' על הקו העבירה אותי לבחורה בשם שרית. שרית הבטיחה לי שהיום זה יטופל .אני לא מאמינה לאף אחד מאנשי אשת טורס. אין טיפול כראוי בלקוח חב' אשת טורס חבר' שמבזה את לקוחותיה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר הכסף ופיצוי הולם על עוגמת הנפש ביזבוז זמן וטלפון. פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה