|
|
|
|
|
|
הטעייה ברכישת כרטיסי טיסה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 08 ספטמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום 8.9.10 רכשתי דרך האינטרנט כרטיס טיסה לבייג'ין לבתי.בהזמנה שערכתי ואף קיבלתי אישור לא הוזכר שהחזרה מהונג קונג, רק לאחר מס' ימים כשקיבלתי את הכרטיסים ראיתי כי החזרה לא מבייג'ין. במידה והייתי יודעת כי הטיסה הלוך ושוב אינה ישירה לא הייתי שולחת ילדה לבדה לביקור משפחתי בסין.
טיסה 18.9.10 חזרה 6.10.10, כל בקשותי לדבר עם האחראי נתקלות בסירוב ובניתוק השיחה. אין למי לפנות, היום לאחר שפניתי שוב לסוכנת הוצע לי להאריך את שהותה עד 12.10 ולהוסיף 450 $ לטיסה ישירה.
יש בידי הזמנה ולא מצויין הונג קונג
אני אובדת עצות ואיני יודעת למי לפנות, אודה לתשובתכם המהירה
|
נזק כספי |
סוג הנזק : |
שינוי שדה טיסה חזרה לארץ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אשת טורס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|