פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה שהתעכבה מעל 12 שעות וחדר במלון לא לפי האתר של אשת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו חבילת נופש למלטה לתאריך 26 לדצמבר 2010 ל4 מבוגרים ותינוקת ל4 לילות למלון טופז כשהגענו לטיסה הטיסה התעכבה משעה 6 בבוקר שהינו כבר ישובים במטוס לשעה 1:40 בלילה אומנם שלחו אותנו למלון בשעות הצהרים אבל לא פנו אילנו נציגי החברה כשהינו כבר כמה שעות בטרמינל +תינוקת בלי עגלה כי העגלה נשלחה
הגענו למלון עם 200 איש בבלגן נוראי ובחזור לא היה לנו מקום בהסעה חזרה לשדה וישבנו בין מושבים כשהגענו למלון לאחר שהפסדנו יום קיבלנו חדר מוזנח ולא מה שהובטח באתר החברה כיחידה פלוס מטבחון אחרי לילה ארוך ומיגע הועברנו לחדרים סבירים ולא ניתן היה להיעזר בנציג המקומי של אשת שטען שהוא
מכיר את החדרים . לגבי האיחור בטיסה למרות שמדובר בטיסת צרטר איחור שמעל 12 שעות חייב בפיצוי
פנינו לחברה ולא נענו עד היום אם תוכלו לעזור נודה מאוד

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה