פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול עמוק בלקוחות נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
סניף חברה:

נגבה תוספת תשלום ולא עמדו בהסכם נושא התלונה:

‏יום שני ‏19 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:

שולמו דמי נסיעה ו4 ימים לפני הנסיעה קוצר הנופשון בלילה אחד.עקב התחייבויות קודמות לא היה ניתן לותר על הלילה הזה וכך ניצלו את ההזדמנות ונגבע תשלום כפול עבור הטיול.נשלח מכתב תלונה לחברה לפני 3 חודשים ובו הם נדרשו לזכות אותנו על ההפרש ואפילו לא הועילו בטובם לענות על המכתב.החברה מזלזלת בלקוחותיה. תיאור הבעיה:

עוגמת נפש
עוגמת נפש-זלזול בשירות סוג הנזק :
החזר תוספת מחיר פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה