|
|
|
|
|
|
זלזול עמוק בלקוחות |
נושא התלונה: |
יום שני 19 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
סניף חברה:
נגבה תוספת תשלום ולא עמדו בהסכם נושא התלונה:
יום שני 19 אפריל 2010 תאריך האירוע:
שולמו דמי נסיעה ו4 ימים לפני הנסיעה קוצר הנופשון בלילה אחד.עקב התחייבויות קודמות לא היה ניתן לותר על הלילה הזה וכך ניצלו את ההזדמנות ונגבע תשלום כפול עבור הטיול.נשלח מכתב תלונה לחברה לפני 3 חודשים ובו הם נדרשו לזכות אותנו על ההפרש ואפילו לא הועילו בטובם לענות על המכתב.החברה מזלזלת בלקוחותיה. תיאור הבעיה:
עוגמת נפש
|
עוגמת נפש-זלזול בשירות |
סוג הנזק : |
החזר תוספת מחיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אשת טורס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|