פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות ואי מתן מענה לפניותיי להחזיר לי כסף המגיע לי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך האירוע התארחתי אני ואישתי במלון ים מרידיאן ים המלח.דיל האירוח היה ל-4לילות והוא נרכש מחברת אשת טורס דרך ארגון גימלאי המשטרה.
האירוח במלון היה ירוד ולא תאם לרמה שמובטחת במלון של 5 כוכבים,לכן אחרי 3 לילות עזבנו המלון במורת רוח.תלונותיי בקשר לרמת האירוח נענו על ידי המלון
שהכיר באחריותו ופיצה אותי בזכות לאירוח חוזר ל-3 לילות ולטענת המלון כיבדו
את רצוני לפרוש לפני הזמן ולא גבו כסף מ-אשת טורס עבור הלילה הרביעי.את
זה יש לי בכתב מנציגת המלון.
כל פניותיי לאשת טורס היושבים באשקלון{במכתבים רשומים}לא נענו. בקשתי
הייתה לקבל כ-500 ש"ח שזה רבע הסכום עליו חוייבתי למרות שיידעו זאת מחודש ינואר והמשיכו לחייב אותי בכרטיס אשראי תוך התעלמות מוחלטת מפניותיי.
אני לא מאשים את אשת טורס בעוגמת הנפש שנגרמה לי ולאישתי במלון שהרסו לי חופשת יום נשואים אלא בעובדה שנקטו בהתעלמות המוחלטת למרות שאני לקוח קבוע בחברה הזו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר הכסף שלא קיבלתי עליו תמורה מאחר וגם המלון לא קיבל הכסף עבור הלילה הרביעי. פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה