פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
נחמני חן שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
שמי חן בן עמרם ושבוע שעבר ביצעתי הזמנה ל2 חדרים לסופ"ש בבית המלון " סי הוטל " בטבריה דרך "אשת טורס"
חדר אחד רשום על שמי: חן בן עמרם, ת"ז 038196382 והחדר השני ע"ש איריס בן- עמרם,ת"ז 59076158.
לאחר ש"התרשמתי " באתר של "אשת טורס" מהמלון החלטתי להזמין 2 חדרים-חגיגה שלי עם בן זוגי ליום השנה שלנו.
ו5 שנות נישואים של אמא שלי עם בן זוגה.
חשוב לציין שלקחתי "חדר גן-ג'קוזי" בתוספת תשלום ואיריס לקחה חדר "סטנדרט".
חשוב לציין שהתמונות שנמצאות באתר של רשת "בי הוטל"ובאתר של "אשת טורס" לא משקפות כלל וכלל את המלון .
ישנה תמונה של בריכה אולימפית בנוסף לבריכה הקטנה שיש במלון ולא ברור איפה החביאו את הבריכה הזו. לא קיימת בכלל.!

ההזמנה בוצעה מול אחד הסוכנים ב"אשת טורס" ואנחנו התכוננו לסופ"ש מהנה במלון.
ארבעתנו כמובן עובדים ימיי שישי קבוע, אני בעלת עסק, ויום שישי כולנו לקחנו חופש מהעבודה ואני ביטלתי לקוחות שלי על מנת לנפוש כפי שתכננו.

הכל טוב ויפה הגענו למלון בסבביבות השעה 15:00 לקחנו מפתח לחדרים, ניגשתי לחדר "גן ג'קוזי" .
יצאננו למרפסת ישבנו ארבעתנו ופתאום אני מרגישה מים נופלים עליי!!!!!
הכיצד?? המרזבים לאורך כל החדרי גן ופשוט זורמים שם מים בקצב מסחרר....חלק מהחוויה של חדר גן? לא נראלי.
אגב חשוב לציין שתיעדתי זאת.
המסדרונות כמובן חלק מהחוויה הכובשת שחווינו מלאים במזרונים ממש מסלול מכשולים בדרכנו לחדר השני.
חדר סטנדרט??? סטנדרט זו ממש מחמאה לחדר.
ריהוט ישן ובלוי, חלונות שלא נפתחים, מזגן שצריך להילחם איתו על מנת שיקרר, טלפון שאמור להיות בחדר על מנת לקשר בין החדרים ולקבלה שבק חיים[ונשאר כך לאחר שיידענו את הקבלה] אמבטיה עם ירקת, ופשוט זה לא נגמר.
לאחר כל זאת ניסינו עדיין לתת צ'אנס לאכסניה הזו, והלכנו לבריכה, אחרי שניסינו להשתחל פנימה כי עמוס שם ביותר, שוחחנו עם ה"מציל" ונאמר לנו כי בשעה 17:00 נסגרת הבריכה, שאלנו מדוע כ"כ מוקדם בימיי הקיץ ? ונעננו כי יש קבוצת דתיים, שצריכים להגיע לבריכה, מהשעה 17:00 נשים ולאחריהן גברים, מעולה!! אין יותר מרוצה ממני להיות רק עם נשים כאישה שומרת, הסברתי זאת למציל ונעניתי כי זוהי קבוצה סגורה של דתיים ולא ניתן להצטרף אליהם..!!
איפה דבר כזה מצוין??
הלכנו לקבלה שאלתי מה הסיבה שהבריכה נסגרת כ"כ מוקדם נעניתי ע"י פקידת הקבלה כי רשום אפילו באתר כי הבריכה נסגרת ב 17:00
התעקשתי שלא רשום, ורק לאחר ויכוח ביננו אמרה : "אה יכול להיות כי האתר חדש"... נפלאות האינטרנט בדקתי שוב באתר של המלון ושל אשת טורס ולא מצוין דבר לגבי שעות הבריכה.!
שאלתי אותה מה הסיבה שאני לא יכולה להיכנס עם הקבוצה של הנשים ונעניתי כי זוהי קבוצה סגורה שבאה מבחוץ ואני יכולה לשאול אותן אם אני יכולה להצטרף אליהן.. סליחה!?!?
למי אני שילמתי ממיטב כספי??? איפה נשמע דבר כזה שישנן קבוצות סגורות שבאות בנוסף למלון שאני מתארחת בו ואני שילמתי לו ואני צריכה לבקש מהם להצטרף אליהם????
לא מקובל בשום אופן!
הבנו שעשינו טעות חמורה שסגרנו לסופ"ש באכסניה הזו ומצטערת על ה"אכסניה" זה פשוט מה שזה.
ניגשתי לשוחח עם "המנכ"ל" לפי איך שהציג את עצמו, הסברתי לו את הכל ושאני לא מעונינת לשהות במקום הזה, פה הכל היה מהמם ,ניגשנו למשרד שלו וחתם על שלא נשלם דמי ביטול.
ארזנו את חפצינו ונסענו חזרה לחיפה.
כך נגמר הסופ"ש החלומי שתכננו, בזבוז זמן, דלק, הפסד יום עבודה,ועוגמת נפש שלא נראתה כמותה.
כאתר שמפרסם בתי מלון ומוכר את השירותים שלהם צריך גם כן לבדוק מה הוא מוכר ולשים תמונות שמשקפות את המלון ולא להטעות את הצרכן.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה