פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא תמורה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 3/5/11 ביצעתי הזמנה בחברת אשת טורס לחבילת נופש למלטה. הנסיעה הייתה אמורה להתקיים בין התאריכים 17-22/5/11.
ביום 13/5/11, אחיו של בעלי נפטר מדום לב ומשכך נאלץ בעלי לשבת שבעה עד ליום 20/2/11.
אציין כי כבר ביום 13/5/11 פניתי טלפונית לחברה וביקשתי לבטל את ההזמנה. צלצלתי מספר פעמים, שלחתי תעודת קבורה, תעודת פטירה, מכתבים ולצערי כל פניותיי לא נענו. פניתי לעו"ד אשר אף היא ניסתה להשיג את הנהלת החברה, שלחה מייל, אך ללא הועיל.
נכון להיום, יורד מכרטיס האשראי שלי תשלום בגין נסיעה שכאמור לא נסענו אליה.
אבקש עזרתכם בתיקון העוול שנגרם לנו.
בברכה,
חנה טפירו
עוגמת נפש, סוג הנזק :
ביטול העסקה או לחילופין מימושה בתאריך אחר פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה