|
|
|
|
|
|
זיכוי לילה |
נושא התלונה: |
יום שישי 29 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בני ברק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
התארחנו במלון גני דן אשר באשקלון בתאריך 28.7.11-30.7.11 בעקבות תקרית שקרתה ב30.7.11 (שלא היה אפשרות להכנס לבריכה במהלך כל היום)קיבלנו זיכוי כספי שהינו זיכוי לילה(בסך של 1000 ש"ח) ,היות והזמנו את הנופש דרך חן תיירות השייך לאשת טורס אנו אמורים לקבל את הזיכוי דרכם. יש לציין כי את מלו אהסכום(2000 ש"ח שילמנו ב6 תשלומים אשר הם קיבלו כבר 2 תשלומים על סך של 666 ש"ח .אך אץ הזיכוי(1000 ש"ח )ברצונם לשלם לנו ב6 תשלומים כלומר רק בינואר אנו נראה את הזיכוי וזאת לאחר שהם קיבלו את הזיכוי ממלון דן על 1000 ש"ח ולאחר שקיבלו כמעט את מלא התשלום על הלילה שצריך להיות משולם טיפל בנו נציג בשם רפי ברקוביץ בצורה מזלזלת ומחפירה לא טרח לחזור עם תשובות ונהג לייבש אותנו ביחה (כדי שאולי נתיאש וננתק)אודה לכם באם תוכלו לעזור לי בנושא הזה ...לא די שכל 30.7.11 הילדים סבלו ולא היה להם בריכה והפיצוי אינו הולם מספיק לעוגמת הנפש שנגרמה אלה גם כדי שאוכל לקבל את הפיצוי עלי לחכות חצי שנה נוספת אשמל לתגובה מהירה
|
|
|
|
|
|
|
|
אשת טורס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|