פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי באשת טורס וחופשה שהתבטלה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
אשת טורס כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8.8.2011 בעלי דיבר עם נציגה בשם רעות מאשת טורס על נופש בברצלונה שהופיע באתר הבית שלהם ולאחר בירור קצר נאמר לו שיש מקום בטיסה ושלמחרת ב10:00 בבוקר יהיה לה אישור למלון, מכוון שבברצלונה אין עם מי לדבר ביום א'.
הוא מסר פרטי אשראי וקיבלנו מס' הזמנה (261209) אך בלי אישור סופי עדין למחרת שהשעה 10:00עברה חלפה לה ולא נוצר קשר בעלי התקשר בעצמו לראות מה קורה
רעות אמרה שהיא מטפלת בזה והיא תחזור אליו לאחר אישור ככה במשך היום בעלי ורעות דיברו לפחות 10 פעמים שבכל הזמן הזה לא נרמז או נאמר שיכול להיות שאין מקום במלון בכל זאת זה דיל שפורסם באתר ואושר ע"י הנציגה רעות כי הוא קיים אב ושבסך הכל צריך אישור. ב16:00 היא טרחה ליצור קשר ולהגיד שאין אישור למלון שלנו והיא משדרגת אותנו למלון יותר טוב ושנמתין תוך זמן קצר היא תקבל אישור ב18:30 מתקשרת נציגה אחרת ומודיעה שאין מלון יש אך ורק טיסה ושניקח אותה ונמצא מלון באופן עצמאי כשנגיע לברצלונה בעלי הסביר לה שזה לא הדיל שהוא הזמין וכאמור השעה כבר ממש מאוחרת אין אפשרות לשום מקום אחר (בדקנו) אז היא הציעה דיל לקראת סופ"ש פחות לילה מלון פחות טוב אבל יקר כמעט ב450$ יותר לזוג אנחנו בנתיים ארזנו מזוודות המרנו כסף ליורו בעלי לקח חופש מהעבודה בזבזנו ים של שיחות טלפון ועצבים הכנו את הילדים וביבסטייר ובסוף נשארנו בבית שעכשיו כל המחירים קפצו מעבר לתקציב שלנו ובעלי אינו יכול ל קבל חופש מתי שבא לו ולנו הלכה
החופשה. זאת פשוט עוגמת נפש שיכלה להיפתר בקלות עם הנציגת של אשת טורס היתה מיידעת אותנו שיש סיכוי שלא יהיה מלון ומציעה לנו יעד חלופי בכל זאת לא באנו לבזבז זמן של אף אחד בסה"כ רצינו לצאת לחופשה גם הם באשת טורס צריכים היו לקחת בחשבון את העובדה שנערכנו לנופש על כל מה שזה אומר (הנ"ל) והם בתור אנשי מקצוע (סוכני נסיעות) צריכים לדעת יותר טוב מכולם שזה היה לנו כבר אבוד למצוא בשעה 18:30 יעד חלופי.
בנוסף יש לנו 2 שיחות מוקלטות אם נציגים שונים ששם הדברים מתוארים אחרת ובאחת השיחות הנציגה בשם רווית מציינת שהם תמיד מיידעים את הלקוח לפני סגירת הנופש שלוקח עד יום וחצי לאישור המלון מכוון שהם עובדים עם ספקיים חיצוניים דבר שלא הובא לידעתנו במיוחד שאנחנו הזמנו את הנופש יום וחצי לפני
תודה ומקווים להתייחסות במהרה סיון ואלעד כהן

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה