פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב- ברצוני להתלונן על נציגה בחברת אשת טורס שמה הדר מ'ס הנייד שלה הוא 0504331121- לפני כשבועיים פנינו אלייה בבקשה לסגור שלושה חדרים במלון מרינה ת"א כיוון שחגגנו לאחותי שחיה בארה'ב מסיבצ רווקות.
ציינו בפנייה שהחדרים חייבים להיות צמודים וכיוון שאני כבר התארחתי במלון זה בעבר היה חשוב לי שהחדרים יהיו בקומה הגבוהה שהיא 5- כי זוהי קומת הבריכה ושהנוף יהיה לכיוון הים. מי שניהל איתה את השיחה זה אבא שלי שדאג לתשלום וכל השאר. הדר הבטיחה שכך יהיה וגבתה את התשלום היא אפילו פיקססה את השובר ששם רשום בידיוק את הבקשות שלנו שהיו לנו נורא קריטיות.
יום שישי ב-26 לחודש הגענו למלון המרינה שביצענו את הצ'ק אין הפקיד קבלה הסביר שהחדרים ממש לא פונים לים וגם לא בטוח שיהיו צמודים- שהסברתי שיש בקשה הם טענו שלא מצויין להם דבר מלבד ההזמנה שלנו. אני מיהרתי לחייג להדר בנושא היא ענתה לשיחה וטענה שמיד היא מתקשרת לקבלת המלון על מנת להסדיר זאת חיכינו 10 ד'ק ולאחר שהיא לא חייגה התקשרתי שוב , היא שוב ענתה ואמרה שהיא עכשיו מתקשרת וכמובן שוב לא התקשרה- מאז במשך 40 ד'ק אנחנו מחכים בקבלה ומנסים לאתר אותה והיא פשוט "סיננה" את כל השיחות שלנו ולא השיבה !!! לאחר שמנהלת הקבלה הייתה מעורבת בנושא וראתה את עוגמת הנפש המאכזבת שהייתה לנו היא סידרה לנו חדרים צמודים אך ממש לא לכיוון הים כמו שהובטח לנו מהדר !!! ופיצתה אותנו בפירות ששלחה לנו לחדר- אני כמובן התקשרתי לשירות הלקוחות של אשת טורס באותו הרגע והנציגה שענתה השאירה אותי על הקו וחייגה להדר שלה כמובן היא כן ענתה לשיחה ולטענת הדר היא הבהירה לנו שזה היה בגדר בקשה בלבד ולא הבטחה!!!! שאנחנו במהלך השבועיים היינו בקשר איתה וחזרנו שוב ושוב על הבקשות שלנו והיא אישרה שזה מה שנקבל בטוח!!!!! זה פשוט ביזיון שהיא יכלה ליהיות כל כך נחמדה על שההזמנה נסגרה סופית איתה והיא קיבלה את הכסף שלנו ובטוח את העמלות שלה על העסקה ואז להתעלם ולתת לנו להתבשל בקבלת המלון 40 ד'ק בהתעלמות מוחלטת. פשוט מאכזב ומה שבטוח שדרך נציגיי אשת יותר לא נבצע הזמנות כמובן שזה יפורסם הלאה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה