פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר צדק מובהק!< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי מורן פרג' וביצעתי הזמנה היום בשעה 13:00 לערך לנופש בכריתים בחברתכם, אשת טורס.
הטיסה הייתה אמורה לצאת ב19/10/11 בשעה 15:00 והחזרה בשעה 1:40 ב23.10.11- ע"פ פרטיי ההזמנה.
כחצי שעה לאחר ביצוע העיסקה, התקשרו אלינו מהסוכן איתו אתם עובדים ומאשרים קיומם של מקומות בטיסה וכן יציאה של הטיסות,נאמר שנמל התעופה של יוון סגור (וזה ידוע ומפורסם מאתמול וכן הטיסה הוקדמה להיום בשעה 18:00.)
לא היה ביכולתינו כלל להגיע לנמל תעופה תוך שעה- שעתיים (חשוב לציין שלא נשלחו לנו כרטיסי טיסה כלל אלא רק אישור הזמנה בשעה 14:30 על ההזמנה של ה19.10.11 בשעה 15:10) וכן ביקשתי במיוחד את שעתם הטיסה הנל שכן לא יכולתי להגיע קודם. לאחר בירור קצר עם הסוכן ובאינטרנט בכלל נודע לנו כי הנמל תעופה של כריתים סגור לטיסות ל48 שעות הקרובות וזה היה ידוע מאתמול ה17.10 בערב לכל הסוכנויות או לפחות מהיום בבוקר והסיבה אינה כלל שינוי בטיסה עקב הצ'רטר.
חשוב לי לציין שהעיסקה בוצעה בצהריים וכן עד השעה 13:30 לא היו לסוכנים את הפרטים המלאים שלנו, לדוגמא הת"ז שלי וכן עד עכשיו אין בידיננו את כרטיסי הטיסה אלא רק אישור הזמנה שנשלח אלינו בשעה 14:30.
לאחר הבנה כי אנו נפגענו מתרמית שחברתכם עשתה לנו בכך ששלחה אותנו בידיעה מראש (וגם אם לא מראש חצי שעה לפני שהודיעו לנו על הביטול המוקדנית בדקה על הטיסה והודיעה לנו שאין שום שינוי ושכל הפרטים נכונים – לא כך היה הדבר!) לשלם על חבלית נופש שמראש לא יכולנו להגיע אליה הבנו כי רומנו! התקשרנו לנציגה לדרוש ביטול על העיסקה מכיוון שהיה פה חוסר הגינות מובהק וכי כל הפרטים היו שגויים ומכרו לנו משהו מוטעה נאמר לנו כי הדמיי ביטול הם בהשתתפות מלאה על סך של 2000$- כל הסכום.
דיברנו עם הנציגה, ליגל, עם הא. משמרת שלה שרי ועם המנהל רן ואף אחד מהם לא ידע לתת לנו תשובה ראויה ופתרון הגיוני. הטענה הייתה שהמקרה הנל הוא "כוח עליון" אך לפי "ספר החוקים" זה אינו כוח עליון! השביתה הייתה ידוע מראש, מאתמול, וכן שנמל התעופה נסגר ל48 שעות הקרובות כ24 שעות לפני שביצענו את ההזמנה בנוסף. האם שביתה ידוע מראש היא כוח עליון?!

ברצוני להדגיש כי נעשה פה עוול לאנשים צעירים, אנו מרגישים מרומים ופגועים שכן גם משפחתינו המרבה לנסעו דרך חברת התיירות שלכם. לאחר ההשפלה והפגיעה שעברנו אנו רוצים להדגיש כי התאכזבנו קשות מהשרות הלקוי, מהמרמה, מחוסר ההגינות.
אנו פונים בבקשה אליכם שתתייחסו לחוסר ההגינות, ואלינו לקוחות פגועים וכלל לא מרוצים.

מצפה ומקווה להחזר מלא של כספינו – כי לכך אנו זכאים!!!



מצפה לתגובתיכם הבהולה!
מורן- 0509504915
[email protected]

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה