פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דמי ביטול של 1996 דולר נושא התלונה:
אביטל גילת שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏18 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נחלת יצחק 12 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: ביטול עסקה מס' 272557 וביטול דמי ביטול מלאים על סך 1996$

המכתב להלן נשלח לחברת אשת טורס ומתאר את השתלשלות העניניים ותלונתי:

בתאריך 18/10/11 בשעה 09:40 התקשרנו למוקד שירות הלקוחות של אשת טורס בסניף הראשי של תל אביב, ושוחחנו עם נציגה בשם ליגל ונתנו את פרטי כרטיס האשראי על מנת לבצע הזמנה לחבילת נופש לכריתים. פרטי החבילה אשר שאושרו הם יציאה בתאריך 19/10/11 בשעה 15:10 וחזרה לתל אביב בתאריך 23/10/11 בשעה 01:40. (מצ"ב פרטי ההזמנה כפי שרשומים אצלכם באתר). הוזמנו 2 חדרים – סה"כ מחיר 1996$.
ליגל שלחה את אישור קבלת ההזמנה בשעה 09:44 המציין כי ההזמנה התקבלה אך עדיין אין אישור על הטיסות והמלון מול הספקים וברגע שתהיה קבלת אישור אנו נעודכן מיידית במייל.
בשעה 11:00 לערך ליגל התקשרה על מנת להודיע שיש אישור מהספקים.
בשעה 13:27 התקשרה יוליה מחברת "נתור" הסבירה כי יש שביתה ביוון והודיעה לנו כי הטיסה הוקדמה ביום, כלומר במקום הטיסה המקורית (19/10/11 בשעה 15:10) הטיסה יוצאת ב18/10/11 בשעה 18:00. כלומר בהתחשב שצריך להיות 3 שעות לפני הטיסה בשדה התעופה, נוצר מצב שנותנים לנו טווח של שעה וחצי לעזוב את הכול, לארוז ולמצוא דרך להגיע לשדה. יש לציין כי כולנו היינו בעבודה באותו הרגע ולא היה באפשרותנו לעזוב את העבודה בלי התראה מוקדמת.
התראה של שעה וחצי – אין זהו זמן סביר והגיוני! יש לציין כי שאלנו את יוליה ממתי יודעים מהשביתה הזו ותשובתה :" כבר משעות הבוקר".
הוסבר ליוליה כי האדם הסביר לא יכול להגיע לשדה התעופה בהתראה כזאת ושאם זה המצב אנו מעוניינים לבטל את העסקה למרות כל הצער שבעניין (יש לציין כי טיול זה תוכנן כירח דבש לאחר חתונת אחד הזוגות). יוליה ציינה כי ביטול העסקה מתבצע מול חברת "אשת טורס".
התקשרנו לחברת אשת טורס וענה לנו אשר הוסבר לו המקרה הבעייתי וביקשנו ממנו לבטל לנו את העסקה ותגובתו הייתה: "איך ליגל לא ידעה מהשביתה? אני אעביר לך אותה". בשיחה עם ליגל ביקשנו לבטל את העסקה והופתענו לשמוע כי עקב ביטול העסקה נחויב בדמי ביטול מלאים על סך 1996 דולר!
הסברנו שוב ושוב כי אנחנו לא יכולים בשום אופן לעזוב את הכול ולטוס בלי התראה מוקדמת למעסיקים שלנו, ללא ביטוח, ללא הוצאת כסף מקומי מהבנק וכדומה. נתקלנו בחוסר שיתוף פעולה והבנה מצד אשת טורס גם לאחר שהועברנו לדרגים גבוהים יותר וששוחחנו עם שרי מנהלת המשמרת ורן מנהל המשמרת. נתקלנו בתשובות לא הגיוניות שהשביתה היא "כוח עליון" ושהם לא יכולים לעזור לנו.
לאחר בדיקות מצידנו בתקשורת השביתה ידועה כבר מיום קודם. כך שנוצר מצב שחברת "אשת טורס" מכרה לנו חבילת נופש שאינה עונה לצרכינו ביודעין שאנו לא יכולים לטוס עקב השביתה. אנו מניחים כי הנציגה ליגל עשתה טעות אנוש בכך שלא בדקה אם יש שביתה או לא, אך אנו חושבים שחברת אשת טורס שמציגה את עצמה חברה "מכובדת" יכולה לספוג את הדמי ביטול הללו עקב טעות מצידה.
יש לציין כי כן הוצע לנו "פתרון" מצד חברת אשת טורס לטוס ביום שישי 21/10/11 ולחזור ביום שני 24/10/11. אך מבחינתנו פתרון זה לא פתרון הולם, משום שזה צורך מאיתנו להפסיד 2 ימי עבודה (שלא היה ברור לנו שבכלל נקבל אישור מהעבודה להפסיד ימים אלו (. ועוד יותר נדהמנו לשמוע כי על השינוי הזה כל אחד צריך להוסיף 25 דולר, סה"כ 100$ להזמנה. יש לציין כי באתר חבילה זו בתאריכים החדשים עלתה 430$ לאדם כלומר היא עלה פחות ב- 70 דולר מהמחיר המקורי ששילמנו. ההיגיון הסביר אומר שהיינו צריכים לקבל החזר על ההפרש ולא להוסיף עוד כסף.
לאחר בדיקות מסתבר שחברות תיירות אחרות כבר ידעו על השביתה שעומדת להתקיים ב19/10/11 מתאריך 17/10/11 והחלו לטפל בכל ההזמנות.
מתוך כתבה ב"דה מרקר" שפורסמה בתאריך 18/10/11 שפורסמה ב18:56:
"דנה לביא, סמנכ"לית השיווק של חברת הדקה ה-90, סיפרה כי "אתמול בשעות הערב (17/10/11) המאוחרות החלו להגיע אינדקציות שהשביתה ביוון אכן תצא לפועל. טיפלנו במעל למאה הזמנות של אנשים שהיו צריכים לצאת ב-19.10 לכרתים ורודוס. שוחחנו עם כל אחד והסברנו שצפויה שביתה וכדאי להם לצאת יום קודם..."
אנו נוטים להניח כי המידע על השביתה היה ידוע לכל חברות התיירות ולא נמנע מחברת "אשת טורס" בלבד. ועל חברת אשת טורס יש לקחת אחריות על טעויות נציגת ליגל אשר לא ציינה בפנינו אף פעם אחת, יש ישנו סיכוי שתתקיים שביתה ביוון ושיהיו שינויים בטיסות.
לאחר אין סוף שיחות התייאשנו מכל המצב ואמרנו שמקסימום נבקש חופש / מחלה כדי שלא נפסיד לפחות את ה1996$ והסכמנו לטוס בתאריך 21/10/11. שוחחנו אתמול בערך בשעה 18:30 עם רן מנהל המשמרת שאמר שהוא יבדוק אם יש טיסות ויחזור אלינו. לאחר חצי שעה שראינו שאף אחד לא טורח לחזור והתקשרנו שוב למוקד. כרגיל חיכינו חצי שעה על הקו עד שנציג ענה לנו, והופתענו לשמוע שכל מי שהיה איתנו בתקשורת הלך הביתה (ליגל, שרי ורן). לא הצלחנו להירדם כל הלילה מרוב לחץ וחוסר ידיעה. ולמחרת (19/10/11) על הבוקר יצרנו קשר עם רן שאמר שליגל הייתה אמורה לחזור אלינו אך משום מה לא חזרה. והודיע לנו שבגלל שהתמהמנו אין כבר טיסות ושאנו נחויב בדמי ביטול מלאים מבלי לקבל שום תמורה.
אנו לא אנשים שנוטים להתלונן אלא בדיוק ההפך, אך מקרה זה פשוט צורם מכל הבחינות במיוחד השירות והיחס אשר קיבלנו מחברתכם. כך שאנו לא יכולים להתעלם מהנושא, גם אם זה ידרוש מאיתנו לגשת לבית משפט. אנו מצפים לטיפול הולם בתלונה זו ולביטול דמי הביטול המלאים של הזמנתנו.

כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה והחזרת דמי ביטול פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה