פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפקרת נוסע בשדה התעופה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/10/11 חזרתי משהות של ארבע לילות במלטה,העסקה שעליה שילמתי לחברת אשת טורס כללה העברות מהשדה ובחזרה,כשנחתתי במלטה בתאריך 25/10/11 היה תור ארוך מהסביר בבקורת הגבולות שאליו גם המלטזים לא נערכו כראוי ,בצאתי מהשעה לעבר מפרץ של האוטובוסים,חיפשתי את האוטובוס שאמור לקחת אותי למלון ולא הצלחתי למצוא אותו,כשאני נושא עימי את המזודה,הצלחתי לאחר חיפושים לאתר מדריכה גם מחברת אשת שאמרה לי שהאוטובוס עזב בלעדי!!!!,אותה מדריכה התקשרה למדריך בשם -שמעון,שהיה באוטובוס שעזב בלעדי וזה ברוב חוצפתו אומר לה שתאמר לי שאקח מונית למלון!!!!,בלית ברירה לקחתי מונית מהשדה למלון שעלתה לי 30 יורו,אותו שמעון לא טרח לאתר אותי ולבדוק לשלומי או מה קרה שלא הגעתי לאוטובוס,מדובר בחוסר אחריות וחובבנות של מדריך שהתרשל בתפקידו וחברה שלא מגלה שום אחריות מינימלית כלפי נוסעיה.כשהגעתי לישראל שלחתי פעמיים בפקס לאשת מכתב תלונה וחשבונית על המונית
שלקחתי,עד לרגע כתיבת שורות אלה,לא קיבלתי שום תגובה
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי על סך 30 יורו פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה