פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונת שירות נושא התלונה:
דיין ג'וליה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏27 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני ביצעתי רכישה דרך סוכן נסיעות בשם יונתן, אשר בעת התשלום היה מאוד אדיב ונחמד ומסר לי כי את התשלום יבצע ביום לאחר מכן. למחרת החל מהשעה 10 בבוקר ועד הערב עברתי מסכת עינויים קשה, על חופשה שבה אני אמורה להינות. הוא לא ביצע את כל התשלומים, הוא לא שלח לי את הקבלות וגרוע מכך הוא לא ענה לטלפונים שלי ואף שהתקשרתי מספר פעמים הן למספרו האישי (מה שניתן לי), והן לחברה עצמה. דיברתי עם מנהלו בשם שגיא שהיה מאוד אפקטיבי אך שוב לא שלח את הקבלות למרות בקשתי אותם. כמו כן, התקשרתי למוקד פעמיים נוספות בכדי לקבל את הקבלות ענה לי אותו נציג בשם שלומי. יחס כזה עוד לא קיבלתי אני פגועה ואף מרגישה מושפלת. הוא אמר לי: :נו אני שלחתי לך..." כשאמרתי לו שלא משתמשים בשפה הזאת "נו"שכלא מכירים הוא צעק עליי בשיא חוצפתו ואמר לי "חמודה אני לא עובד אצלך" השיחות הינן מוקלטות השעה הינה19:50 בתאריך 27/12/11. אני כסטודנטית בתואר שני לפסיכולוגיה מעולם לא דיברו אליי בכזה זילזול, אני לא מבינה איזו מן חברה אתם, אך בהחלט לא אחת שראוי לרכוש אצלה. אני אכש לתביעות קטנות על עוגמת נפש ועל הבזיון מחברתכם.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות+פיצוי כספי פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה