פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אשת טורס נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נסעתי לנופש מחברת אשת טורס למלטה דרך חברת התעופה של מלטה.
היגעתי למלטה - המזוודות לא היגיעו. עמדתי שם בערך כשעה וחצי עם נציגת מלטה לתכתובת ולהתכתבויות - נציגה של אשת טורס אפילו לא היגיע פעם אחת לראות מה קורה . עמדו 4 אוטובוסים מהטיסה ואף נציגה לא היגיע לעזור , לטפל, לדאוג. חברת אשת טורס הוא חברת התעופה הייתה אמורה לדאוג לי ברגע זה. היגעתי עם נעלי התעמלות וטרנינג. כל המזוודה שלי כולל תרופות לכל התקופה כי חלק היה לי בתיק בקיצור כל חיי במזוודה . נעלים בגדים איפורים הכל מכל. היגעתי למלון בוכה. רכשתי לי כמה דברים וכמובן קצת איפורים קצת דאודורנט תחתונים חזיות ובגדים להחלפה וכו וכו . את כל הקבלות ואת כל העוגמת הנפשר והנזק הכספי יש לי מתועד בטפסים ובקבלות ואותן שלחתי כבר פעמיים לחברת אשת טורס. המזוודה נמצאה והיגיעה ביום שישי 30/9 בשעה 19:00 למלון שאנחנו אמורים לצאת מהמלון בבוקר של 31/9. רק פתחתי אותה לראות שהכל נמצא והיה שם בלגן וכל הקרמים נמרחו על חצי מזוודה אולם סגרתי אותה מייד מכיוון שכבר אין לי צורך בה אנחנו חוזרים ..לכשהיגעתי לארץ כמובן שכל אחד זורק את הנושא לשני. בעצם אני אמורה להתנהל מול אשת טורס מכיוון שאין בארץ נציגות של air malta . אני לא כל כך יודעת תכתובת באנגלית ובכלל מול מי להתנהל. שלחתי פקסים לחברת אשת טורס עם השתלשלות הדברים + קבלות על מה שנרכש . עד היום אנחנו בחודש 1/2012 עדיין לא קיבלתי תשובה כגון : הנושא בטיפול , הנושא לא יכול להתנהל מולנו, תחכי בסבלנות . בכל אופן הייתה התנהלות לא תיקנית של חברת התעופה וכמו כן גם אשת טורס והנציגות שלה במלטה שהייתה אמורה לעזור לי . השארתי הודעות בשרות הלקוחות של אשת טורס ואני מרגישה שאני מדברת אל קירות אטומים . וזה לא מכובד ולא מכבד את עצמי ואת החברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה