פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אשת טורס לא עשתה את עבודתה כראוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נחלת יצחק 12, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/2/12 טסנו אני ובעלי בחבילת נופש שבנתה לנו חברת אשת טורס לבודפשט. גלעד לוי מטעם אשת טורס עזר לנו בצורה מדהימה ואכפתית עזר לנו למצוא דיל טוב שמחיר אטרקטיבי ובימים המתאימים לנו. בחבילה היה כלול מלון, וטיסה שהיתה אמורה לחזור בתאריך 5/2/12 בשעה 23:40 מבודפשט ישירות לישראל. כאשר שאלתי אם אין העברות בחבילה נאמר לי כי בבודפשט אין אפשרות כלל להעברות מה שהתברר לאחר מכן כלא נכון. לכל מי שסגר מכל החברות השונות בארץ היו העברות משדה התעופה. התעצבנו נורא על ששיקרו לנו בנושא אך היה כבר מאוחר בכדי לעשות משהו בנושא. והיינו צריכים למצוא דרךלהגיע למלון בעצמנו בעוד כל הישראלים נסעו למלון בהעברות שכללות להם בחבילות השונות. התחלנו את חופשתנו באווירה טובה ונעימה כאשר ביום שישי בשעות הצהריים המאוחרות פגשנו זוג ישראלי במלון ששאלו אותנו אם שמענו את החדשות, לא הבנו על מה מדברים הזוג והתפלאנו לשמוע כי הודיעו להם שחברת מאלב ההונגרית פשטה רגל ואין לנו איךלחזור הביתה. נתקפנו בהלה ולא ידענו כלל מה לעשות, האם זה נכון? האם אלו שמועות? האם זה מדבר על כלל הישראלים? מה לעשות עכשיו? לנו אף אחד לא טרח להודיע, אף אחד לא דיבר איתנו, לא תקשרו איתנו מחברת אשת טורס בשום צורה, לא במייל, לא בטלפון האישי, לא דרך המלון. אף אחד לא הודיע לנו כלום ושום דבר. הכל היינו צריכים להסיק לבד. מפני שלא הודיעו לנו כמו לכולם ביום שישי בבוקר, היה מאוחר מידי לפעול ביום שישי בערב שבארץ בעצם יום שבת. שדיברנו עם אשת טורס ביום ראשון בבוקר נאמר כי רוב הטיסות כבר נתפסו כמובן אחרי שיום שישי כולם תפסו מקומות בטיסות השונות. טיסות ישירות כמובן שלא היו. היינו צריכים לקחת לילה נוסף במלון כמובן מכספינו. ולדאוג למצוא מקום בטיסת חזור. הטיסה שהציעו לנו מהסוכנות בארץ היתה טיסה ביום שלישי בבוקר דרך קייב ואז לתל אביב. הציעו לנו טיסה שעלותה 450$ בערך אולי קצת יותר. שאמרנו להם שהמחיר הזה הוא היקר ביותר ששמענו ויש לידנו זוגות שסגרו במחיר נמוך בהרבה רק לפני מספר דקות וציינו את כל פשרטי הטיסה,נאמר לנו כי אין את הטיסה עליה אנו מדברים ולא נותר לנו אלא לסגור במחיר הגבוה כדי שהמקומות בטיסה הזו לא יתפסו גם כן. שהגענו לדרגים גבוהים יותר בחברה הבנו שכמובן יש את הטיסה עליה דיברנו במחיר זול יותר אך לא יכלו לעזור לנו בכך כבר מפני שכירטסנו כבר עסקה אחרת. בסופו של דבר הכל התחיל בכך שמנעו מאיתנו העברות בכך שאמרו לנו בחברה שאין בכלל אפשרות להעברות בהונגריה, לא הודיעו לנו כלל על פשיטת הרגל של חברת מאלב, הציעו לנו טיסת חזור יקרה מכל מי שפגשו בבודפשט למרות שידענו ואמרנו להם שיש אפשרויות זולות יותר. היינו צריכים לממן מכספינו האישי עוד לילה נוסף במלון. נסיעה במונית לשדה התעופה למרות שכן קיימות העברות, וכמובן את כרטיס הטיסה שעלה לנו יותר מכל החופשה שעלתה לנו 440$ לאדם. היחס היה לא ראוי ולא נעים, חוסר העזרה היה לא נעים. לא היתה טיפת אכפתיות כדי לעזור לאנשים שנמצאים במצב של היסטריה ולחץ מטורף שלא יודעים איך ומתי יחזרו הביתה. לכל זה כמובן נוסף הזמן שהיינו צריכים להיות זמינים בפלאפונים ובשירותי אינטרנט לכן במשך יום שלם היינו צריכים להשאר במלון ולהתעסק בנושא במקום להנות מהחופשה, ברגע אחד החופשה המהנה הפכה לסיוט, והכפילה את סכומה. היה עלינו לבזבז יום שלם מהטיול במלון עד שידענו שהכל מסודר, שיחות והודעות מהפלאפון שעלו המון כסף שהיינו חייבים לעשות רק עקב הנושא הזה. לילה נוסף במלון, טיסה יקרה מכל החופשה כולה, היינו צריכים לדאוג להגעה לשדה התעופה בעצמנו. מצב הרוח שלנו כמובן ירד פלאים, לא חשבנו כבר איך להנות אלא רק איך לחזור הביתה, עוגמת הנפש לא תתואר עקב המקרה. ובמקום לחזור הביתה בטיסה אחת של 4 שעות. טסנו דרך קייב והיינו בדרכים 13 שעות.
כספי, עלבון, סוג הנזק :
אנו מבקשים להגיע להסדר ראוי עם החברה לפני פניה לביתי משפט ותביעה. פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה