תלונה על שירות גרוע, ואי הפסקת הכרטיסי טיסה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברצנוי להתלונן על שירות לקוי שנתקלתי בחברה שלכם.
אני בסוף פברואר 2012 ביצעתי הזמנה של שני כרטיסי טיסה לאמסטרדם (תאריך הטיסה 04/05/2012) דרך האתר שלכם.
את אישור ההזמנה קיבלתי מיידית למייל. ונאמר לי כי עד 24 שעות נציג מטעמכם יצור איתי קשר על מנת לעבור על פרטי ההזמנה.
אליי חזרה נציגה בשם אליזבת ממחלקת אינטרנט אמרה לי שהתבצעה ההזמנה וסיימנו שיחה.
אל חברה שלי חזר נציג בשם ליאור גם ממחלקת אינטרנט אמר לה את אותו הדבר.
את הכרטיסים לא קיבלנו!!!!!!
כל פעם התקשרנו נאמר לנו כי זה תלוי בחברת הספק (ארקיע) וכי הכרטיסים יגעו בקרוב.
את הכסף כמובן לקחתם!
כל שבועיים יצרנו קשר על מנת לוודא שלא שכחו אותנו, וכל פעם נתקלנו בתשובה כזו או אחרת.
יום שני 24/04/2012 התקשרנו שוב, הפעם לחוצות, כי הטיסה עוד שבועיים ואין לנו כרטיס.
אליזבת הנציגה שטיפלה בי, אמרה לי כי היא מתקשרת בנוכחותי לחברת הספק על מנת לראות מה קורה. והחזירה לי תשובה כי עד יום רביעי 26/04/2012 הכרטיס יהיה אצלי. וכך קרה הסתיים אצלי הסיפור.
אני לא משבחת את הנציגה אליזבת, אבל בסך הכל היא הבינה את הלחץ שלי ובסוף נתנה לי תשובה מספקת.
חברה שלי, שבה טיפל הנציג ליאור, שבמהלך כל השיחות אליו היה לא סימפטי ועשה איתנו "דאחקות" על חשבונינו כאילו אנחנו חברים מהגן, אמר לנו שעד יום שישי 27/04/2012 שבוע לפני הטיסה הכרטיס יהיה. וכמובן אמרתי אין בעיה והמתנתי שוב. חשוב לי לציין לאורך כל הדרך הנציג ליאור התנהג בצורה מגעילה וצחק איתנו וכשהשארנו לו הודעה לחזור אלינו הוא לא חזר.
יום שישי 27/04/2012 שעה 10:00 בבוקר ואין כרטיס, התקשרתי למוקד שלכם. ופה הסיפור שעד כה היה מכוער נהיה יותר מכוער מתמיד.
שיחה ראשונה ביקשתי את ליאור נאמר לי כי הוא בשיחה אם אפשר להשאיר לו הודעה. התעקשתי שלא להשאיר לו הודעה כי הוא לא חוזר. וניתקו לי את השיחה בפרצוף.
שיחה שניה התקשרתי על מנת לדבר עם מנהל, נאמר לי כי אין מנהל היום יום שישי ואין פה מנהל.
חשוב לי לציין גם אני באה מחברת תקשורת ולא משנה איזה יום אפילו שבת יש מישהו אחראי.
כמובן שגם את השיחה הזו ניתקו לי.
תוך כדי, הגדלתי ראש והתקשרתי לחברת הספק שזה ארקיע. הנציג שענה לי שם היה מאוד נחמד ואפילו הבין לליבי (כאילו הוא כבר יודע שיש איתכם בעיות) ואמר לי שאם אתן לו מספר הזמנה בארקיע הוא יוכל לשלוח לי את הכרטיס.
אז חזרתי להתקשר אליכם על מנת לקבל את מספר ההזמנה בארקיע. כבר וויתרתי על האפשרות שאתם אלה שתספקו לי את התשובות.
התקשרתי שוב ושוב מאותו מספר וחסמו לי את השיחה וניתקו אותה.
הגדלתי ראש,שוב פעם, התקשרתי ממספר אחר, בשיחה הזו כבר ביקשתי לבטל את הכרטיס הנציגה שענתה אמרה אני מעבירה אותך לליאור, (פתאום לא כזה חשוב לכם לציין שהוא בשיחה) והמתנתי 45 דקות על הקו!!!!!!!!!!!!!!!!
כמובן שאם נציג לא דיברתי, כמובן שליאור לא חזר אלי (הוא את העמלה שלו כבר עשה)
לאחר שעתיים קיבלנו סוף סוף את הכרטיס הנוסף.
סוף סיפור לחודשיים מזעזעים שעברתי עם הנציגים בחברה שלכם!
אני בחיים לא נתקלתי בשירות כזה גרוע!!!!
אני הזמנתי כרטיסים מחברות שבכלל לא יושבות בארץ ובאותו יום קיבלתי את הכרטיס.
אם מההתחלה היו עושים איתי תיאום ציפיות שהכרטיס יגיע שבוע לפני לא הייתי מנדנדת לכם, אבל באף אחת מהשיחות לא נאמר לי הדבר. או לחילופין לא הייתי מזמינה דרכם.
ואם כך זה עובד אז קחו את הכסף שלך רק באותו יום שאתם מספקים את המוצר. לא יכול להיות דבר כזה שאני משלמת על אוויר. מה גם ששילמתי על אלפי שיחות אליכם.
בנוסף, כששלחתי לכם תגובה על כך בפייסבוק ציפיתי לקבל תגובה הולמת (ככה לפחות עושים בחברה שאני עובדת בה חוזרים ללקוחות על מנת לוודא שביעות רצון מהחברה)
אך לא גם פה נתקלתי בשירות גרוע. פשוט מחקתם את התגובה שלי וחסמתם אותי מלשלוח תגובות.
אז אם אתם לא יודעים להתמודד עם לקוחות לא מרוצים אין בעיה ניפגש במקום אחר. וכן אני לא מהלקוחות המאיימים אני מאלה שמבצעים!
מה שבטוח אני את הלקח שלי למדתי ממכם אני לא אזמין יותר, מה גם שאני אפיץ את זה בדרכים שונות ככה שכולם ידעו איזה שירות הם עומדים לקבל.
אני מצפה שממכתב זה אתה לא תבחרו להתעלם כי הדבר הבא יהיה בתביעה בבית משפט לתיבעות קטנות.
אז אם נשאר בכם עוד קצת הגינות אשמח אם תצרו עימי קשר
0546588828 נופר קורן
|
|
|
|
|