פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חייובים מיותרים< נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

בתאריך 4.5.12 הוזמנו 3 כרטיסי טיסה ב- 3 כרטיסי אשראי שונים, מול סוכן בשם שמוליק.
ביום ראשון גילינו שבכל אחד מהשלושה כרטיסי האשראי יש שלושה חיובים באותו סכום, זאת אומרת חוייבנו 9 פעמים (3 בכל כרטיס במקום 1 בכל כרטיס).
בתאריך 7.5.12 יצרתי קשר עם אשת טורס על מנת לבדוק את הנושא. הסוכן לא הגיע באותו יום לעבודה וסוכנים אחרים לא ממש רצו לעזור בטענה שזאת לא ההזמנה שלהם, הייתי צריכה להתחנן על מנת שנציג יעזור לי וקיבלתי מענה משפיל ביותר מסוכנת בשם אדליה שדיברה אלי בצורה לא הולמת נציג חברה מכובדת. היא טענה יש חיוב אחד וסירבה להקשיב לכן שבכרטיס האשראי שלי מופיע 3 חייובים. השיחה נגמרה במשפט "מה את רוצה ממני, את לא מבינה שיש רק חיוב אחד" והעבירה אותי להנהלת חשבונות שגם בה לא קיבלתי מענה.
הנושא נפתר רק אחרי שפניתי לחברת האשראי והם פתחו לי פניה לביטול העיסקאות המיותרות.
חברת האשראי מטפלת בפניה שלי עד עשרה ימים.
סכום שנגבה מאיתנו חסם לנו את מסגרות האשראי שלנו ועכשיו בשלושה כרטיסי האשראי לא ניתן להשתמש, ונותרנו ללא עמצאי תשלום זמין.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ציפוי הולם על עוגמת נפש פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה