פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגמת נפש בהזמנת חופשה לים המלח עגמת נפש גדולה עוד יותר מדרך הטיפול בתלונה והיחס המבזה של מחלקת קשרי לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שהזמנו נופש במלון דניאל ים המלח לחג שני של פסח הגענו למלון וגילינו לתדמהתינו כי הוא נסגר לציבור החרדי, וכי אם נשאר בו נאלץ להתאים עצמנולדרישות החרדיות, ואלו אינן עולות בקנה אחד עם נופש (למשל סגירת הבריכה והספא...).הנזק שנגרם לנו:
1. איבוד חצי יום עבודה.
2. נסיעה הלוך ושוב מתל אביב לים המלח על ההוצאות הכרוכות בה (דלק, אגרת כביש 6, וכו).
3. נסיעה בשעות לילה מאוחרות ובמהלך ערב החג.
4. ארוחה במסעדת דרכים בשווי של כ 600 ש"ח תוך ויתור על ארוחת חג בחיק משפחותינו.
5. עגמת נפש שלנו ושל ילדינו, שכללה בכי עמוק וצער לפני העזיבה וגם בהגיענו הביתה.
6. שעות המתנה רבות בלובי המלון ומחוצה לו עם מזוודותינו, תוך כדי מבטים מנוכרים של אורחי המלון.
7. עלבון ופגיעה אישית מהתייחסות צוות המלון אלינו: "לא מומלץ שתישארו", שלט בחדר האוכל המבטל את שמנו ואת כבודנו וכו'.
8. אכזבה וטראומה לילדים שציפו, התכוננו והתרגשו, וגם אחרי המקרה הם נושאים בקרבם הרגשה של אי מימוש הבטחה של ההורים שאינה ברורה להם עד הסוף.
9. בערב חג אמורים לשמוח בחיק המשפחה ולא לאכול ארוחה מסכנה במסעדה. ובגלל קוצר הזמן לא היה לנו איפה לעשות את המשך החג בקרב המשפחה המורחבת.
10. חזרנו לבית ריק מאוכל, מכיוון שידענו שאנו מסודרים לחג השני. בזמן שכל החנויות סגורות , נאלצנו להשיג אוכל כשר לפסח משכנים.

אנו דורשים מכם:
1. להחזיר לנו את מלוא כספנו.
2. דורשים פיצוי הולם לנזקים הנ"ל.

בנוסף כל ההתנהלות סביב הפרשה במחלקת קשרי לקוחות מבזה את הלקוח. אין מענה טלפוני, אי אפשר ליצור קשר עם המחלקה, ובזבזנו ימים שלמים על ניסיונות כושלים שלא נענו. עברו כבר חודשיים וטרם קבלנו את כספינו ואת הפיצוי שחברה המכבדת את עצמה היתה דואגת לו.
עלבון ועגמת נפש קשים סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה