פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש במרידיאן ים המלח הלוקה בחסר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
חיים תורן 34/1 ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתנו, בין התאריכים 10-13/6/12 "נפשנו" במלון זה עם 4 ילדנו גילים 10,9,4,2 לערך. מיד כשהגענו חשכו עניינו לא היתה תאורה חזקה וטובה במקום הקבלה+מזגן לא פעל כלל ברוב אזורי המלון. החום הכבד שכולכם מכירים בו כבד מאוד וכך פגע בהנאתנו בשהייה במלון, למרות שהתלוננו נאמר לנו מפקידת הקבלה אין אפשרות לשנות זוהי מדיניות פנים,מגוכח לחלוטין שחוסכים בחשמל על חשבון אורחי המלון. יתר על כך כל ערב מצאנו את עצמנו בשעה 20:00 בחדרים מרדימים את הילדים ואת עצמנו כי לא היה שום מופע, הבנו שאין צוות בידור במלון אך במלונות מן הראוי דואגים לפחות שהופעות יהיו, תחושתנו היתה קשה מאוד,מתסכלת ומאכזבת במיוחד שהילדים השתעממו ולא מצאו כל מעס, התחושה היתה שהייה בבית אבות במחלקה גריאטרית. בנוסף מדובר על שבוע קונצרט של המלון,אשת טורס לא עדכנו אותנו על קיום שבוע זה, אילו ידענו לא היינו מגיעים למלון זה עם ילדים.
לעניין הבריכה, היתה מטונפת חרקים,שערות ברמה שלא ניתן היה לשהות במים.
לציין כי באחד מבין הימים ביקשנו לפגוש את מנהל יחסי ציבור לילה להביע בפניו את תיסכולנו. דניאל היה קשוב מאוד אלינו התנהג בצורה טובה וראויה ביותר הבין את תלונתנו מאוד-(נטף מזעה מרוב חום של חוסר מזגן בזמן שיחתנו-דבר שהיה ברור שמובן והגיוני גם לו), הובטח לנו ממנו שנפוצה פיצוי הולם והגון על מה שעברנו פיצוי לזוג-עדין ממתינים למענה מכם.
חשוב לי לציין שזוג נוסף שהבעל הוא איש קבע לדעתי שהגיע דרך "חבר" חוו את תחושתנו ולאחר תלונתם קיבלו פיצוי של שהייה ממושכת לעוד יום נוסף שעזבו ביום ה' 14.6. חשוב שתדעו שלא עניין אותנו פיצוי זה ולא עניינו גם אתכם "למה הם ולא אנחנו" מאחר ופיצוי זה לא היה יכול לעזור לנו כי שוב הבעיה המרכזית היתה השיעמום לילדים במיוחד- וכמובן גם לנו. לסיכומו של עניין אנו מצפים לתגובה מכם ופיצוי הולם לעוגמת הנפש שנגרמה לנו, זהו נופש שפעם בשנה אנו יוצאים אליו ומחכים לו ובטח לא מצפים שיהיה כזה מאכזב דבר שגרם לאכזבה וכעס לכולנו עד רמה שבעלי רצה לחזור הביתה.
ממתינים להתייחסותכם בהקדם האפשרי, ע"מ שנוכל להרגיש טוב יותר- וכמובן שישאיר לנו טעם טוב...
תודה מראש ולהמשך טיפולכם כראוי-משפחת קריאף
עוגמת נפש סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה