|
|
|
|
|
|
חוסר היענות טלפונית ושירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 29 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חוסר אפשרות ליצור קשר כדי לקבל מענה טלפוני מחכים בין חצי שעה לשלושת רבעי שעה כדי שמישהו יענה. גם כשאני תופסת מישהו אומרים לי לחכות רגע ומשאירים אותי על הקו עד שהוא מתנתק.
כמו כן לא מטפלים בגביית הכסף לטיול שנרשמתי ואני מעוניינת לשלם. האם זאת חבולה עקב עליית הדולר?
|
|
|
|
|
|
|
|
אשת טורס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|