פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסד כספי בגין מידע שגוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' נחלת יצחק 12 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/07 פניתי לחברת אשת טורס לטלפון המתפרסם באתר האינטנט שלהם 037771010 לקבלת הצעה לטיול מאורגן לברצלונה.

קיבלתי מענה מנציגת מכירות בשם סיון לוגסי מהסניף באשקלון שהסבירה לי לגבי פרטי הטיול, עלויות מועד הטיסות וכו'. כמו כן לגבי המסלול המדויק של הטיול הפנתה אותי לאתר האינטרנט של החברה שבה מתפרסם טיול בשם "ברצלונה הטוססת". לשאלתי האם ישנם ימים חופשיים בטיול הנ"ל היא חזרה מספר פעמים והדגישה שלא.
היה לי מאוד חשוב לדעת האם יש ימים חופשיים והאם מדובר בעלות נוספת לגבי הימים הנ"ל. עלות הטיול שהציע סיון היה 685 $ לאדם עלות לאדם של 2750 ש"ח

במקביל ביצעתי סקר שוק ופניתי לחברת קווי חופשה והם הציעו לי טיול דומה ובו ארבעה ימים חופשיים עלות הטיול היתה 500 יורו 2750 ש"ח. לא הייתי מעונינת בטיול הנ"ל עקב הימים החופשיים שלו כיון שהדבר גורם להוצעה נוספת לימים הנ"ל והעדפתי לרכוש את הטיול של חברת אשת טורס.

לאחר ביצוע ההזמנה בתאריך 24/7 שוב פניניתי לסיון ושאלתי אותה האם ישנם ימים חופשיים בהם ניתן לצאת לסיום בתשלום נוסף, היא שוב הדגישה שלא. ביקשתי ממנה לשלוח לי למייל את המפרט של הטיול , המפרט היה רשום שישנם 4 ימים חופשים והצעה לטיולים באותם ימים אך בתוספת תשלום.
כאשר שאלתי אותה מדוע מופיע במפרט בצורה מאוד ברורה שישנם ימים חופשיים היא ענתה לי שהיא לא ידעה על כך ושמדובר בטעות. כמו כן שבמדובר בטיול של ספק אחר והיא לא מכירה את הטיול, כיצד יתכן שנציגה שלכם מוסרת פרטים לא נכונים ולא מקצועיים בצורה גסה ביותר. התברר כמובן שמדובר בטיול של קווי חופשה שבו לא הייתי מעונינת וכמובן בהפסד כספי של 1500 ש"ח כיון שההזמנה היתה עבור 6 אנשים. לא יתכן שנציגת מכירות תגרום נזק של ממש במתן אינפורמציה לא נכונה. הדבר גרם לי נזק כספי.
בנוסף נגרמה לי עוגמת נפש בכך שהתאכזבתי מאוד מהטיפול של סיון, ונציגים נוספים בחברת אשת טורס, שלחתי מכתב תלונה בפקס אך עד היום לא קיבלתי מענה כלשהו ואף נציג לא חזר אלי בענין.
היתי צריכה לבזבז שעות של המתנה עד שקיבלתי את המסמכים הדרושים ואת כרטיסי הטיסה.

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה