פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב גבוה יותר ממה שסוכם, ועוגמת נפש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ב-19.6 דברתי עם רונית בהקשר לטיול מאורגן לגאורגיה מקיף בתאריכים 13.7.12-20.7.12 ואמרה שהמחיר 1149 $ ביקשתי ממנה שתשלח לי בכתב והיא אמרה "אין צורך אני זוכרת".
ב-22.6 התקשרתי בכדי לסגור והיא אמרה שהמחיר 1234$ היא התעקשה שזה לא אותו מסלול אף על פי שלי היא שלחה ב-19.6 את אותו מסלול,וו-2 זוגות חברים שלנו שהיו איתנו בטיול רכשו את הטיול בסניף פתח תקוה ב-1100$ .
בלית בררה שלמתי עבור 2 כרטיסים 2468$ יש לי את ההסכם.
בסיכומו של דבר מחייבים אותי בכרטיס האשראי ב-2498$
ב-9.8 פניתי במכתב לקשרי לקוחות של אשת טורס, אין תגובה,
ב- 19.8 פניתי שוב , התעלמות מוחלטת.
ב- 23.8 דיברתי עם רונית נציגת המכירות שממנה רכשתי את הטיול והיא אמרה שהם יודעים וכבר יזכו אותי בכרטיס האשראי,
הגיע כבר חיוב שני וטרם זיכו אותי.
למחלקת קשרי לקוחות כתבתי גם על עגמת הנפש שנגרמה לנו בטיול,
האוטובוס היה גרוע מאד,ישן ומקרטע, ובנסיעות הארוכות לא ניתן היה להשתמש בשירותים, הבאנו זאת לידיעת המדריכה והיא אמרה שהיא מטפלת בנושא, אבל לא החליפו אוטובוס.
לילה אחד הביאו אותנו "למלון" זועה מילה עדינה, מיטות נוער מתפרקות,
נמלים במיטות והחדרים כמו תאים קטנים, האוכל היה קר ולא ניתן למאכל אפילו המדריכה הבינה שלא ניתן להשאר לילה נוסף במלון ולאחר ויכוחים הצליחה להחליף לנו את המלון, היות והיא קלטה שאנחנו לא נסכים בשום פנים לסבול לילה נוסף "במלון" הזה. נגרמה לנו עגמת נפש עד סוף הטיול וכאבי גוף מזה שלא הצלחנו לישון.
כספי סוג הנזק :
החזר על החיוב העודף, ופיצוי על עגמת הנפש שקלקל לנו את כל מהלך הטיול בהמשך. פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה