פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התיחסות אנושית נושא התלונה:
שיפמן חיה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏17 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חבר שלנו מקיבוץ צובה נפל לתהום ונהרג, לא היתה שום התיחסות של החברה לא השתתפות בצער לא מברק תנחומים או טלפון לסיכום התעלמות מוחלטת לא אנושי , לא חברי חוסר רגישות אטימות מצד החברה שבה בחרנו לטיל איתה לא עוד חברה שהיתה בטיול.
עלבון. אכזבה, סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה