פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טיסת חזור- הארכת שהייה בפריז ב 2 לילות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עמק ברכה תל אביב כתובת:
נחלת יצחק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב. אני ובן זוגי הזמנו טיסה לפריז דרך "אשת טורס", אשר תוכננה לצאת ב05.10. טיסת חזור הייתה אמורה להחזיר אותנו ארצה ב08.10 ב19:00 בערב. מאחר ושנינו אנשי קבע בצבא, תכננו את הטיסות כך שלא נפסיד אף יום עבודה נוסף, ביצענו תחקיר ביטחוני ועדכנו את לוחות הזמנים שלנו ואת מפקדינו. הובהר לנו כי כל הארכה של החופשה גוררת השלכות רציניות. כשביקשנו את הכרטיסים נאמר לנו כי ישלחו אלינו רק בצמוד למועד הטיסה. המתנו בסבלנות ולבסוף שעות ספורות לפני הטיסה קיבלנו כרטיס טיסה שונה מהמוזמן- מסתבר שטיסת החזור שלנו לא הוזמנה עבורנו, למרות שיצאה כרגיל, ואנחנו חוזרים לארץ בטיסה שתצא רק ב11.10. מאחר והטיסה יצאה בבוקר יום שישי וכמובן שלא יכלנו לפספס אותה, בני משפחתנו דאגו ליצור קשר עם נציג החברה והתכתבנו עמו במייל לכל אורך החופשה. הנציג הבטיח לעסוק בנושא ולתקן את הטעות. האמנו בלב שלם שאכן כך יהיה, אך לקראת מועד הטיסה המקורי הועבר לידיעתנו כי אנחנו תקועים בפריז לעוד יומיים והוצע לנו מימון של עוד 2 לילות במלון. הסברנו לנציג שזה בעייתי, שהזמנו בפירוש טיסה מאוד ספציפית לאחר בחינה של המאושר לנו בצבא. הוצע לנו הפתרון היחיד האפשרי, לטענת הנציג: ישנה טיסה שיוצאת ב10.10 בערב. הסכמנו בלית ברירה, בעודנו בחו"ל, הודענו למפקדינו בארץ, עדכנו את קציני הביטחון והפסדנו 2 ימי עבודה. מיותר לציין כי מכאן ואילך החופשה הפכה לסיוט. אמנם זו פריז אך היה לנו תכנון ברור הן פיזי והן כספי אשר הוארך ללא התראה מוקדמת. בסופו של יום, אגב, הטיסה המובטחת גם היא לא זו שהביאנו לארץ, אלא טיסה מאוחרת יותר ב11.10, שיצאה רק ב03.30 לפנות בוקר (!!!!). עוד יום עבודה נזרק לפח- נאלצנו להגיע למשרד בצהרי היום, תשושים ומרוטי עצבים. חשוב לציין כי מעבר למלון שמומן על ידי "אשת טורס", הוצאנו עוד 150 יורו נוספים על אוכל ביומיים הנוספים בחו"ל. הערה: כל ההתכתבות עם הנציג שמורה אצלנו במייל. עוד אציין כי זו לא התקלה הראשונה של אשת טורס ולצערי סמכנו עליהם לשווא והזמנו מהם נופש בשנית. לפני כשנה בן זוגי הזמין עם חבריו כרטיסים לחו"ל בכדי לצפות במשחק כדורגל- הטיסה לא יצאה בזמן והם פספסו חלק נכבד מהמשחק- שעלה הון תועפות.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על 2 ימי עבודה לכל אחד מאיתנו, החזר כספי על בזבוזים בימים אלה (על אוכל), ובעיקר פיצוי!!!! פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה