|
|
|
|
|
|
מדריכת הטיול |
נושא התלונה: |
לויפור גלית |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אשקלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
היו הרבה בעיות: 1. לא היו ארוחות בטיסה ולא עודכנו הנוסעים. 2. כרטיסי הטיסה נופקו פחות מ-24 שעות לפני הטיסה.
3. המדריכה הוסיפה אתרים נוספים בתשלום פרטי אליה.
4. המדריכה הוסיפה טיול לחלונות האדומים בהולנד בלילה בתשלום פרטי - בנוסף לכך שבבוקר היה ביקור לאותו מקום ללא תשלום.
5. באחד הימים חזרנו למלון בשעה 18:00 ולא היה מה לעשות, בעוד שחברות אחרות חזרו ב- 21:00.
6. טיילנו ברחובות פריז, מחוץ לקבוצה, והמדריכה צעקה עלינו שנחזור למלון במונית - מחוץ לפריז , מה שעלה לנו יותר מ-45 יורו לכל משפחה. כמו כן בזבזתי יותר מ- 200 ש"ח על שיחות בתוך פריז עם המדריכה המעצבנת והחוצפנית.
7. רשמו אותנו במלון אכסניה מחוץ לפריז - למרות שהמדריכה הדגישה כי המלון הוא חדש.
8. המדריכה הביע את חוסר ידיעתה ביורודיסני לגבי הלוקרים - למרות שהיה שם מספר פעמים וכן שבוע לפני טיול זה.
ראו הוזהרתם.
|
עלבון ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אשת טורס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|