פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול מאורגן כמעט ללא סיורים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני ובעלי היינו בטיול מאורגן ב-6-12.4.2012 לאוסטריה, מדריך יורי פטריק, מחיר 1149$ לכ"א.
1. סיור בוינה ארך שעה ו-45 דקות, למרות יום טיול שהובטח בפרוספקט
2. סיור במינכן ארך שעה וחצי , למרות יום טיול שהובטח בפרוספקט
3. בוטל סיור בפארק גרוסגלוקנר למרות שהובטח בפרוספקט, לחלק מחברי קבוצה מדריך התקשר טלפונית להודיע לפני הטיול, אלינו לא התקשר , כששאלנו מדוע - ענה "טעות שלי" וכך לא הייתה לנו אופציה לבטל את הטיול מראש (מבחינתנו הסיור הזה היה הכי מעניין ובלעדיו היינו מבטלים השתתפותנו בטיול אם היינו מקבלים הודעה מראש).
4. בבית מלון הייתה מודעה על הקיר בגרמנית , יורי סירב לתרגם מסיבה "זה מדי מסובך, אתם לא תבינו". רק אחרי שחבר קבוצה התחיל להקליד לתכנת תרגום אינטרנטית - תירגם. לפי מודעה הייתה אופציה לטיול לזלצבורג תמורת 2 יורו כ"א ואילו יורי רצה שחברי קבוצה יצטרפו לסיור בתשלום מטעמו שהיה בהרבה יותר יקר לכן סירב לתרגם.
5. אמנם היה כתוב ע"ג הסכם טיול באותיות הקטנות שלחברה הזכות לבצע שינויים / ביטולים לתכנית - אנחנו מאד מאוכזבים, הסיורים היו מועטים ביותר ויכולנו לנסוע עצמאית במחיר הרבה יותר זול ולעשות סיורים שטחיים כאלה בעצמנו.
יש לנו ניסיון בטיולים ובד"כ הסיורים עם מדריך בהרבה יותר ארוכים ומענינים.

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה