פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הלקוח לא תמיד צודק נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
סכמתי עם הנציג על חופשה עם טיסת אלעל ובפועל הוא החתים אותי על חברה אחרת.כשניסיתי לברר למה הם אמרו שלא הזכרתי את אלעל והשיחות מוקלטות למרות שרוב השיחות הוא התקשר מהנייד שלו.
שדיברתי עם המנהלת שלו היא אמרה שאני ואישתי משקרים.
בפועל הם לא מוכנים לפצות על ההפרש מחירים בין אלעל לחברה השניה כי אני חתום על הטופס הזמנה.אז החלטתי לשתף אתכם כדי שלא תפלו בפח
כמוני.
עלבון סוג הנזק :
פיצויי על סך ההפרש במחיר בין אלעל לחברה שטסתי. פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה