פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בטיסה ונחיתה בשגה תעופה אחר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: חופשת פסח ברודוס

א.ג.נ,

טסנו דרך חברתכם לרודוס בערב חג הפסח. מעבר עובדה כי איחרתם לנו את הטיסה, פעם אחת מתשע בבוקר ובפעם השניה הטיסה התאחרה בשעה וחצי (בעודינו בשדה התעופה) לשעה 13:30.

לצערינו הרב, חלה בעיה במהלך הטיסה כאשר הטייס לא הנחית את המטוס על האי וטסנו עד אתונה, מרחק של כ- 45 דקות טיסה נוספים.
שם בשדה התעופה, איש לא הדריך אותנו, הסתובבנו בשדה תעופה זר, הרבה זמן ללא הסבר, כאשר כל המטוס התפזר בטרמינל.
איש לא טיפל ולא ריכז אותנו בצורה מסודרת, לא קיבלנו כל הנחיות ולא הסבר על מה שהולך
לקרות כעת. רצנו כמשוגעים לחפש פיסות מידע.
בעמדת חברת הנסיעות הורו לנו לחפש איזה שער מסויים ושם נאמר לנו לחכות אחרי השעה 17:10 לקבלת הוראות חדשו ומידע. אחרי שעה זו דיברועל לתת לנו לאכול.
האוכל המבייש שקיבלנו שם היה חבילות הבוטנים, עוגיות יבשות של מטוס ושתייה.
בקיצור, ארכו מספר שעות עד שעלינו שוב לטיסה חזרה לאי רודוס, כאשר הטיסה ארכה שוב כ- 40 דקות חזרה מאתונה.
הגענו למלון, בערב פסח תשושים כשש שעות מאוחר יותר מן הזמן שהיינו צריכים להגיע תוך הפסד זמן רב של שהייה נעימה באי וטיול בו.
מדריכת אשת אמרה לנו כי לא הפסדנו דבר וכי הכל סגור באי. נשמע הזוי למדי מבחינתי.
היא אף אמרה לנו, להניח את החפצים בלובי ולרוץ לאכול ארוחת ערב שכמעט הפסדנו.
ארוחת הערב הייתה כבר בסיומה, ומיותר לציין כי האוכל היה מועט, בבלגן עצום ובטח ובבטח לא מספק ומשביע.
אני חייבת ליידע אותך בעניין זה, כי לדבר זה יש משמעות רבה והשפעה רבה על איכות הטיול שלנו ויצאנו עם טעם נפגם.
בנוסף, אני רוצה לציין כי הזמנו דרך המלון (נציגה שלכם) ערב יווני בסגנון הטברנה על סך 15 יורו לאדם. הערב נערך בקזינו שליד המלון. יצאנו מערב זה מאוד מאוכזבים, זה היה אירוע עלוב ביותר לטעמינו ולטעם אנשים נוספים. לא היה בזה שום דבר שהזכיר את הטברנה היוונית, מוסיקה של להקה בדרגה נמוכה ביותר וכוס משקה שבוודאי לא הצדיק לא את 15 היורו ולא בכלל.
לשמחתי לא הזמנו דרככם טיולים נוספים ומאכזבים.

אני טסה איתכם כשלוש פעמים בשנה ולדעתי עליכם לשקול פיצוי רציני בעקבות אותה טרגדיה.בכבוד רב
פיצוי והחזרת כסף פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה