|
|
|
|
|
|
חיוב יתר |
נושא התלונה: |
יום שלישי 25 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.06.2013 ביצעתי הזמנה להולידיי אין אשקלון בתאריך 5-6/7 ,זוג +2 על בסיס חצי פנסיון. סה"כ 1108 שח
באישור שנשלח אליי היה מצוין לינה וארוחת בוקר. פניתי מיד למוקד הלקוחות שלהם { 1- 700... } הטלפנית שלצערי איני זוכר את שמה הבטיחה כי העניין יטופל ויועבר אליי במייל . ניתן לאמת את השיחה שהרי לדעתי כל השיחות מוקלטות. בכל אופן, המייל נשלח אליי רק למחרת לטענתם הייתה טעות באחד הפרטים אולם המחיר הפך ל 1292 . כל נסיונותי להסביר לנציגי החברה אודות הטעות עלו בתוהו. וכאשר רציתי לבטל את העסקה התחוור לי לדעת כי אני אמור לשלם דמי ביטול בגובה של 25% מסכום העסקה. לכן אני נאלץ נגד רצוני להסכים . סוג של בן ערובה ביד החברה.
|
עלבון ועגמת נפש |
סוג הנזק : |
לחייב על הסכום המקורי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אשת טורס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|