פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה לבורגס ב-27.6.13 נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל טסתי עם משפחתי ובת אחותי. ב-27.6 הגעתי לנתבג ב-12:45 כאשר הטיסה היתה ב-16:00.היינו בן הראשונים בצי'ק אין.תוך כדי בדיקת הדרקונים ציין בפנינו הנציג כי עלינו להציג אישור של אחד מההורים של בת אחותי ליציאה מהארץ.התבקשתי מאחותי לשלוח פקס בו היא מאשרת את יציאתה של ביתה מהארץ על ידי.לאחר הגעת הפקס התברר כי עליה לכתוב אותו באנגלית כל אותו זמן הנציג אומנם שמר לנו מקומות אך המזוודות היו עדיין איתנו.
בשל הרשלנות של אשת טורס עוקבנו בציק אין כשעה וחצי ולא היתה באפשרותינו להנותמההגעה המוקדמת.
יש לציין כי הייתי עם 4 ילדים בני 4.5,9,10.5,11.5.
את הילדים כל מה שעניין זה להכנס לשדה ולהנות מהדיוטי פרי מאחר וזו היתה טיסתם הראשונה לחו"ל.
כמובן גם כאשר הגענו לבית המלון התברר כי למרות שנרשמנו כמשפחה נתנו לנו שני חדרים כאשר כל חדר בקומה אחרת-הפרש של 2 קומות. מה שהביא שוב לעיקוב נוסף ועצבים נוספים עד שנמצאו שני חדרים צמודים.

מדובר בעבודת חלם ולא מקצועית!!!!!!!!
מצפה לפיצוי הולם...כועסת ונרגזת.
מדובר בעוגמת נפש גדולה
כל הנזקים יחד-עוגמת נפש,בזבוז זמן,עלבון וכספי סוג הנזק :
נופש משפחתי בארץ פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה