פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע כוזב מנציגת החברה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שרות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כמה ימים התקשרתי לשירות הלקוחות כדי לסגור חבילת נופש לכרתים לפי מידע שראיתי באינטרנט.
לאחר שיחה עם נציגת השירות - ספיר חדד, ביקשתי מלון הכל כלול והיא הסבירה שהדיל באינטרנט זה על בסיס חצי פנסיון, וכדי לשדרג להכל כלול עליי להוסיף עוד 90$. הסכמתי לתנאי והיא שלחה לי טופס החתמה שעליו היו פרטי הטיסה והמלון ובתנאי השהייה היה כתוב HB. לאחר מכן קיבלתי במייל נפרד את כרטיסי הטיסה, אבל שכחו לשלוח לי את הוואוצ'ר של המלון. היום התקשרתי לשירות הלקוחות שוב כדי שישלחו לי את הוואוצ'ר, ולהפתעתי גיליתי שתנאי השהייה הם חצי פנסיון ועל הוואוצ'ק מצויין HALF BOARD, וזאת לאחר ששיחה שלמה התנהלה על בסיס הכל כלול ואף הוספתי תשלום בשביל זה. לאחר שיחה עם הנציגה היא לא מוכנה לבטל את התשלום וציינ ה שהיא מצטערת שזה יצא ככה אבל בשביל הכל כלול עליי להוסיף עוד 280 שקלים.
אני מאוד מאוכזב מהשירות שניתן לי, אני עד היום לקוח מרוצה של אשת טורס, וכבר מספר פעמים נסעתי דרך הסוכנות והייתי מרוצה.
הסיבה שרק עכשיו אני דורש לבטל (יומיים לפני הטיסה), היא מכיוון שעד עכשיו לא נשלח אליי הוואוצ'ר של המלון ועד שלא התקשרתי לבקש לא קיבלתי אותו!!
אשמח אם תחזרו אליי בהקדם, אני לא רוצה לצאת לנופש בהרגשה כזו ובידיעה שזו הפעם האחרונה שאני סוגר נופש דרך הסוכנות הזו, ומיידע גם את חבריי, מכיוון שמדובר ברשלנות של הנציגה וברצון שלה לסגור את הנופש.

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה