פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות כושלת,חצאי אמת באתר,ונציגים שטורקים טלפונים באופן שיטתי. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

ביצעתי הבוקר 18/8/13 הזמנה עבור טיול 7 לילות בסיציליה ב21/8/13 ,
אתמול שוחחתי עם נציג שלכם בשם אסף שבמשך כל השיחה לא ציין בפני כי האוכל במלונות בטיול ספציפי זה מוגש ישירות לשולחן ואין אפשרות בחירה של המנות. אני ובעלי אנשים שומרי מסורת ואוכלים רק כשר,כך שבחו"ל אנחנו אוכלים רק את התוספות של המנה ואת הירקות שמוגשים בבופה. באף אחת מהשיחות שניהלתי מולכם ביומיים האחרונים לא צויין בפני הנושא.
אסף הדגיש כי דמי ביטול במידה ונבחר לבטל הם מאה שקלים לאדם מה שלאחר מכן בשיחה מול נציגה שלכם בשם טרייסי התברר כשקרי!
מה עוד שלא ניתן לקבל את הטלפון של המדריך של הטיול עד לאחר ההזמנה-כלומר עד לאחר שגביתם כבר את מלוא הסכום!
לאחר שיחה מול המדריכה התברר שמזג האוויר חם ויבש והכל חום ויבש בעונה זו של השנה ולא כמתואר באתר שלכם כירוק ומדהים!באתר שלכם לא צוין באף מקום,כמו גם בשיחות טלפוניות שבוצעו מולכם,שיש להצטייד באוכל מהבית במידה וכשרות היא עניין מהותי.
כשפנינו לנציגה שלכם בשם טרייסי התנהגה בחוצפה וטענה שזה לא עניין כל כך בעייתי. הנציגה דיברה בטונים לא נעימים וסירבה להעביר אותנו למנהל בטענה שהיא סמכות בכירה כאשר זהו שקר מוחלט ובוודאות יש לה מנהל משמרת שנמצא שם. בנוסף הנציגה שלכם ניתקה את השיחה לאחר התנהגותה החצופה וזהו נושא ממש לא מקובל!
כשפנינו לאחר חווית שירות מזעזעת זו נענינו שוב ע"י נציגה שדיברה בזלזול אל ביתנו שבסך הכל ניסתה לברר מה היה בשיחה הקודמת ומה ניתן לעשות עם ההזמנה,ואף ניתקה לה את השיחה בפנים!
לאור ההתנהלות הכושלת שלכם מולנו כשבסך הכל ביקשנו להזמין דרככם חופשה ולהנות,לאור חוסר השקיפות,חוסר האמינות,והזלזול שחווינו מצדכם אין בכוונתנו להשתמש בשירותים שלכם ולנסוע איתכם לשום מקום בארץ או בעולם! יותר מכך ! בכל מקום והזדמנות בהם נוכל למנוע מאחרים להשתמש בשרותכם נעשה זאת. זה לא היחס לו ציפינו כלקוחות קבועים
עלבון ו סוג הנזק :
ביטול עסקה ללא דמי ביטול או בדמי ביטולסבירים,או שמירת הזכות לניצול הכסף לנסיעה במועד אחר או ליעד אחר פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה