פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיפור למי שחושב להזמין דרך אשת טורס " שלא תגיד לא ידעתי "b נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מלון להילטון מלכת שבא אילת בתאריך 18-22/8/2013 דרך אשת טורס,נציגה שקוראים לה רינת או רינה עם קול אמין, הבטיחה אבטחות שאקבל חדר פונה לים מרפסת וקומה גבוהה .
דרשתי אישור בכתב ואכן צינה את הדרישות וגם את שם נציג המאשר "באישור יריב " אני סקפטי מטבעי התקשרתי לוודא גם מול המלון וגם מול אשת טורס שבוע לפני.
בחורה בשם טרייסי מחברת אשת טורס אמרה לי "שהכל מאושר"אמרתי שהמלון לא מכיר את העובדות שצינתם והם בגדר בקשות מיוחדות שהם לא חייבים למלאם .
הכן, ביום קבלת החדר קבלתי חדר מזעזע מס' 1050 חדר מיושן מאוד פונה למרינה. סירבתי לקבלו ומיד התקשרתי לאשת טורס אחרי 15 דקות המתנה ענתה לי טרייסי שתבדוק מול המלון,אני ממתין דקות ארוכות אחרי 50 דקות המתנה אני התקשרתי שוב, לשאול מה קורה. נציגה בשם הדס התנצלה על המקרה .
ביקשתי שלא התנצלו ויספגו את התוספת תשלום של המלון 200 ₪ לילה עבור חדר באותו רמה אבל משופץ מס' 810 , היא צחקה, לא ויתרתי ובקשתי את רינת .אחרונה זאת לא רק שלא התנצלה על המקרה הרימה את קולה בטענה שקבלתי מעל ומעבר למה ששילמתי .
פניתי בכתובים לאשת טורס למחלקת פניות הציבור קבלתי תגובה " תודה רבה על פנייתך, ניצור עמך קשר ב-24 שעות הקרובות" עבר כבר שבוע... ואל תצפו לשינוי גישה גם אצלכם .
לסיכום, אשת טורס חברה לא אמינה וממליץ כל חברה אחרת זולת אשת טורס .
עוגמת נפש סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה