פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוח מאוכזב מאוד נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו בנופש במלון מג'יק פאלס באילת דרך אשת, חופשה לשוטרים והוספנו שלושה שבועות מראש לילה נוסף אך היום הגענו לחדר בשעה 13:00 ונוכחנו כי לא סידרו לנו את החדר וכעבור 10 דקות גם התפרץ איש צוות לחדר התנצל בטענה כי החדר אמור להיות פנוי כי עזבנו היום! כשפנינו לקבלה אמרו לנו שאנחנו אמורים לעזוב ואין להם שום מידע על כך שאנחנו נשארים לילה נוסף ואף דיברו אלינו בגסות רוח. חשוב לציין כי התשלום בוצע וגם החיוב אבל המידע למלון לא הגיע ואנחנו צריכים במהלך חופשה להתעסק עם טלפונים למלון ולאשת ואף אחד לא יודע להודות בתקלה ולהתנצל. מאכזב ביותר!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה