פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תוספת מחיר של 150 ש"ח עבור שהות עד מוצאי חג למרות שהנושא נסגר עם החברה בטופס הזמנה נושא התלונה:
בן קסוס מזל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏25 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז הזמנות אשקלון כתובת:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לאשת טורס ענתה לי הסוכנת רינת והתעניינתי בנופש לחג שני סוכות, הזמנתי נופש לזוג ללילה בים המלח במלון הוד ובקשתי שעזיבת החדר תהיה רק במוצאי החג (אבי נפטר ובמהלך השנה אניני נוסעת) כך מצוין בהזמנה. כשהגעתי למלון מסתבר שנצטרך לעזוב את החדר בשעה 14:00 ואם נרצה להמשך שהייה נוסיף 300 ₪, התקשרתי למשרדכם ביקשתי לבדוק את הנושא מול המלון ולחזור אלי. במשך כשעתיים לא חזרו אלי היה מצב מאוד לא נעים ומתסכל ולאחר ויכוחים שילמנו 150ש"ח נוספים במלון טוענים שהם לא אישרו את השהות עת מוצאי חג עם אשת טורס, אבקש להחזיר לי בהקדם את הסכום ששילמתי 150 ₪ ופיצוי על עוגמת נפש ביום הראשון לנופש. (יש בידי את המסמכים המעידים על כך)
עוגמת נפש סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה