|
|
|
|
|
|
התנהגות חמורה של נציגה טלפונית |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פשוט בושה וחרפה השירות שניתן לי בטלפון. התקשרתי על מנת לברר על בית מלון באיטליה וקודם לכן שאלתי מה צריך להיות תוקף הדרכון וביקשו ממני מס' הזמנה. כאשר ציינתי שאין לי מספר הזמנה כי רכשתי כרטיסי טיסה באלעל הנציגה החצופה שלכם שאלה: "סליחה?" וטרקה לי את הטלפון בפרצוף (כך שאפילו לא הספקתי לשאול מהו שמה...). עצוב מאוד שאתם מעסיקים אנשים כאלו שאמורים לתת שירות ללקוחות חדשים ושלאור התנהלות לקויה זו (וכמובן שאלך עם העניין הזה הלאה) אתם מפסידים לקוחות. חוצפה!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אשת טורס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|