|
|
|
|
|
|
מוצר פגום |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.8 קניתי באיקאה שולחן אוכל וכיסאות. לאחר מספר ימים נוצר סדר בשתיים מרגלי השולחן.
פניתי לאתר שירות לקוחות של איקאה בו מובטח לחזור אל המתלונן תוך זמן קצוב,זמן זה חלף ולא חזרו אלי.
אני מעוניינת בשולחן חדש כולל הרכבה של אנשי איקאה היות ואין לי סמן לשוב לשם ולבצע את כל החילוף
|
כספי |
סוג הנזק : |
שולחן חדש כולל הובלה הרכבה של אני שירות איקאה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איקאה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|